3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Cx kopen
freek
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 837

- CX GTI turbo 2
Gepost: 22 november 2011 12:47 AM
  [ # 31 ]

verstandige beslissing; Voor 1000,- een goede CX waarmee je dagelijks tussen Amsterdam en Arnhem kan pendelen is een illusie. Ik vrees dat je dan erg gaat terugverlangen naar de betrouwbaarheid van NS Laughing
Zonder gekheid: jouw droom kan wreed worden verstoord door de financiele ellende die kan ontstaan en dan is een CX plotseling niet meer de droomauto waar je zo naar verlangde. De CX heeft de status ‘leuke studentenauto’ al lang achter zich gelaten. Ik had als student een CX op LPG van 10 jaar oud (waar ik mijn postwijkje mee deed..) en daar heb ik ook al heel wat weekendjes aan gehobbied. Jaarlijks voor de apk even het noodzakelijke laswerk, etc. Maar onderdelen waren er zat en goedkoop: de dealer zat om de hoek en op de sloperijen stonden ze volop in het weiland waar je van alles voor een habbekrats af kon schroeven. Maar toen was de CX 10 jaar oud; nu zijn ze zo’n 30 jaar. En dat scheelt….

Profiel  

glopper
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 165

- DS 3 1.6 VTi So Chic
Gepost: 22 november 2011 12:57 AM
  [ # 32 ]

dagelijks hoef ik er niet mee te rijden;) en mijn droom auto is al helemaal niet haalbaar, een ds. Een cx leek mij het perfecte goedkoper alternatief maar helaass.

Nogmaals dank voor de reacties!

Peugeot 206 1.6 16V QuickSilver - Citroën DS3 1.6 VTI So Chic

Profiel  

Gepost: 22 november 2011 10:08 AM
  [ # 33 ]

Och weet je, zoals een oud Chinees spreekwoord zegt: Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.  Wink

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

Martinbap
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 234

- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
Gepost: 22 november 2011 10:19 AM
  [ # 34 ]
glopper schreef:

tsja dat sparen is het hem juist. En heb meerdere malen gehoord dat ik met mijn budget beter een CX kan laten staan en voor een BX moet gaan.

Eerst ga ik over een maand of 2 maar een nieuwe camera kopen, heb nu de oude camera van mijn vader en die is gewoon net té oud. De Citroën die er ongetwijfeld gaat komen, wat het ook moge zijn komt er al duurt het nog een jaar.

Ik ga graag in op de uitnodiging van Martinbap!

Stuur maar een pb-tje als je eens langs wilt komen.

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook