30 van de 43
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende >  Laatste »
   
Harry’s CX 25 GTi Turbo2 Vems “la Femme Fatale”
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 17 november 2011 02:23 PM
  [ # 436 ]

Dan moet je forumlid untitled een schop geven… het is zijn auto.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 17 november 2011 02:47 PM
  [ # 437 ]

ik geef hem een schop.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 17 november 2011 05:39 PM
  [ # 438 ]

Volgende week gaat de Femme naar D.P Engineering voor de fijntuning.

Harry love1

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 17 november 2011 05:42 PM
  [ # 439 ]

Mooi man! We zijn vreselijk benieuwd naar de uitdraai natuurlijk Smile

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 17 november 2011 06:24 PM
  [ # 440 ]

Er is afgesproken om te stellen op soepel en zuinig, dus verwacht geen mega-vermogens, er is ook geen boost controller, dus max boost is iets van 0.55 bar. Ik ben wel ook benieuwd wat een standaard t1 met gereviseerde motor en een standaard intercooler doet op 550mbar.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 17 november 2011 06:25 PM
  [ # 441 ]
waterman schreef:

Mooi man! We zijn vreselijk benieuwd naar de uitdraai natuurlijk Smile

Ik zal er om vragen en posten.

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 17 november 2011 07:10 PM
  [ # 442 ]

Wat is de verwachting dan?
180 a 200 pk? Of meer richting de 220?

Ben benieuwd naar de uitslag Wink

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 17 november 2011 07:13 PM
  [ # 443 ]

Aangezien turbodruk standaard is en er niet gemikt wordt op een hele scherpe map zou ik gewoon rond originele pk’s verwachten… afhankelijk van hoe waarheidsgetrouw de originele meting was.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 17 november 2011 07:16 PM
  [ # 444 ]

Maar dan wel door de aanpassingen meer vermogen over een groter gebied als ik het allemaal goed begrijp. Een betere koppelkromme zeg maar.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 17 november 2011 07:48 PM
  [ # 445 ]

Wat? standaard turbodruk? tss… very sad

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 17 november 2011 08:26 PM
  [ # 446 ]
waterman schreef:

Wat? standaard turbodruk? tss… very sad

Niet goed?????. ik kan nog altijd upgraden met alle toeters en bellen mocht ik dit echt willen.
Eerst gewoon lekker cruisen, daarna zien we wel, Femmetje heeft voorlopig vermogen zat, ze moet nog ingereden worden, over de kling jagen is geen kunst heel houden vereist een toch wat subtielere aanpak.

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 17 november 2011 11:54 PM
  [ # 447 ]

Harry heeft duidelijk aangegeven dat hij gaat voor soepel en een beetje zuinig. Ik denk niet dat de boost opschroeven naar 0.85 bar max daar veel aan bijdraagt, dus ik heb de boostcontroller achterwege gelaten. Dat kan natuurlijk altijd nog, maar ik geloof niet dat dat is waar Harry naar op zoek is.

Ik verwacht dat de koppelkromme enzo inderdaad beter zullen zijn. Oppakken enz. is al beter dan op de standaard t1 of t2 natuurlijk, maar er valt denk ik nog wel wat meer te winnen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 29 november 2011 11:24 PM
  [ # 448 ]

Vandaag naar DP Engineering in Nijmegen geweest voor de fijntuning.
Een hele belevenis de motor wordt echt door de mangel gehaald maar het resultaat is geweldig.
Ik heb gekozen voor soepel en zuinig en dat is ruimschoots gelukt.
Op de heenweg verbruik 1 op 10,5 op de terugweg flink op zijn staart getrapt verbruik 1 op 13.
Bij wat rustger rijgedrag is het verbruik zo is uitgerekend 1 op 14. 

https://picasaweb.google.com/117648566053955775488/29November2011FemmeFatale#


Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 29 november 2011 11:27 PM
  [ # 449 ]

Harry, hoeveel pk’s heeft het blok nu? 1 op 13 is trouwens echt geweldig voor zo’n blok!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
freek
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 837
Geregistreerd: 02-02-2005

- CX GTI turbo 2
Gepost: 29 november 2011 11:32 PM
  [ # 450 ]

Ongelofelijk! Je weet, ik was/ben kritisch tav moderne techniek op een klassieker maar dit vind ik toch wel een fantastisch resultaat. Proficiat.

Profiel  
 
 
30 van de 43
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook