31 van de 43
« Eerste  < Vorige 29 30 31 32 33 Volgende >  Laatste »
   
Harry’s CX 25 GTi Turbo2 Vems “la Femme Fatale”
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 29 november 2011 11:37 PM
  [ # 451 ]

@Yuri: ik moet nog even de uitdraaien scannen en plaatsen dat zal morgen worden, maar er is niet veel verschil in PK,s en dat is ook niet mijn insteek.

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 29 november 2011 11:39 PM
  [ # 452 ]

Nee, ik snap het. Ik vind het vooral interessant om te weten of er zonder vermogensverlies toch verbruiksreductie kan worden behaald. Erg leuk dit Cool

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Untitled
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 118
Geregistreerd: 17-08-2004

- CX 25 Prestige
Gepost: 30 november 2011 12:23 AM
  [ # 453 ]

Dat klinkt goed Harry! Hoe reed ze op de terugweg, pakte ze veel beter op?

(btw nog mijn nieuwe bobine etc. meegekregen?)

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 30 november 2011 01:02 AM
  [ # 454 ]

Nee Bart, ik heb niets meegekregen.
En het opnemen is super, mijn buurman was mee, het eerste wat hij zei nadat ik de Femme op haar staart had getrapt, ik werd in de stoel gedrukt het lijkt wel straaljager maar hij is dan ook al 70.


Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 30 november 2011 01:25 AM
  [ # 455 ]

Dat is een prachtig resultaat moet ik zeggen, beter dan ik had durven voorspellen, maar dat lukt ze wel vaker.

Soms zijn Dave en Pieter een beetje verstrooide professoren… ze hebben allerlei dingen klaar liggen voor de prestige van untitled.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 30 november 2011 10:24 AM
  [ # 456 ]

1 op 13 /14 is werkelijk prachtig!

Profiel  
 
freek
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 837
Geregistreerd: 02-02-2005

- CX GTI turbo 2
Gepost: 30 november 2011 04:05 PM
  [ # 457 ]

Toch een vraagje: hoe heb je dat benzineverbruik gemeten? Door bij te tanken of door af te gaan op de boordcomputer?
Indien het laatste: in hoeverre is deze nog betrouwbaar door VEMS? Is de brandstofdruk gelijk of zijn er andere zaken veranderd die de omrekening van de pulsen naar het verbuik kunnen hebben verstoord?

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 30 november 2011 05:12 PM
  [ # 458 ]

Brandstofdruk is standaard, injectoren zijn standaard, boordcomputer lag toen we klaar waren in de achterbak. Het 1:14 getal is uitgerekend op basis van injector openingstijden, de 1:13 dacht ik door te tanken…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 30 november 2011 05:27 PM
  [ # 459 ]

Drie uitdraaien van de VEMS run en tuning
en op verzoek van Yuri.


https://picasaweb.google.com/117648566053955775488/30November2011#

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 30 november 2011 05:29 PM
  [ # 460 ]

ehhh harry… die link is no-go

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 30 november 2011 05:36 PM
  [ # 461 ]

https://picasaweb.google.com/117648566053955775488/30November2011FemmeFatale#
Het is openbaar op het web.

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 30 november 2011 06:10 PM
  [ # 462 ]
Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 30 november 2011 07:13 PM
  [ # 463 ]

Mooie waarden Harry very good

Alleen vind ik de koppelkromme vrij stijl. Het maximum koppel komt eigenlijk maar in een heel beperkt toerengebied vrij lijkt wel.

edit: verkeerd gekeken… oeps..

ziet er goed uit zo!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 30 november 2011 07:18 PM
  [ # 464 ]

He he schrok al zal toch niet? Laughing

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 30 november 2011 09:06 PM
  [ # 465 ]

Ik ben wel stinkend jaloers.
Ik wil ook VEMS snake
Kan zeker niet ook nog op gas?
En alhoewel mijn turbootje me vorige week best wel braaf heeft vervoerd door weer en wind met 1 op 9 (au), ben ik bang dat ze eigenlijk gewoon niet goed genoeg meer is voor zoiets…toch kan ik het niet loslaten..wil ook zo’n upgrade. Ben benieuwd hoe je werkelijke gebruik gaat uitpakken.
Ik wens je er veel plezier mee!

Profiel  
 
 
31 van de 43
« Eerste  < Vorige 29 30 31 32 33 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook