deur63 schreef:Maar de positieve energie methode werpt wel al z’n vruchten af, dus dat gaat het worden. Waarom ben je eigenlijk pas een jaar of acht niet meer negatief? komt dat allemaal door die seat?
seat?
nee, ik heb een tijdje letterlijk niet kunnen praten, en toen ontdekt dat ik ook prima functioneerde zonder zo verdomde giftig te zijn.
maar als het moet, dan lukt dat nog wel, maar het is eigenlijk nooit meer nodig
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
seat?
nee, ik heb een tijdje letterlijk niet kunnen praten, en toen ontdekt dat ik ook prima functioneerde zonder zo verdomde giftig te zijn.
maar als het moet, dan lukt dat nog wel, maar het is eigenlijk nooit meer nodig
De auto die niet op de positieve energie reageerde, dat was een seat toch?
Maar, niet kunnen praten aangezien je iedereen afkafferde, of hoe moet ik het zien? gelukkig heb je ontdekt dat het ook anders kan
nee, ik kon gewoon ècht niet meer praten, letterlijk, ik wist de woorden niet meer
hel1 schreef:nee, ik kon gewoon ècht niet meer praten, letterlijk, ik wist de woorden niet meer
das minder maar gelukkig is dat over
nee, maar het was ook wel weer grappig toen het enge er af was
Gelukkig maar, en gelukkig dat je er ook over kan praten, en dat je er dus overheen bent. Vaak is het toch moeilijk om zo’n dingen los te laten
Trouwens, je “10” is weg (bij je auto’s, links in beeld).
verrek, ik mis hem nu al!!!! (nadat ik het eerst niet gezien had, ik weet wel dat ie er gisteren nog was)
dank u sinterklaas!!
Alweer positieve energie misschien? Gisteren stond ie er inderdaad nog. waarschijnlijk is er net iets aan het forum verandert, want m’n avatar was ook weg.
ik mag wel oppassen!
hahaha! of dat ik niet meer lid van het forum blijk te zijn
chatten kan via pb of msn…
maareh, wordt het nou een grindpad of een revisie van het blok ops:
Ik denk dat blokrevisie iets eenvoudiger is. Ik denk niet dat ik m’n moeder kan overtuigen dat een grindpad erg practisch enzo is. ops: