Hier toch nog wat foto’s van mij:
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
Als jullie de volgende meeting niet te snel doen, dan ben ik er bij de volgende ook bij!
Dan is gelijk het gemis van de rode kleur opgelost
ik heb het eten gezien en pffff..why why why !!!! ..nee echt jammer dat we doormoesten maar dat zag er toch zalig uit..heb een tof dagje gehad daar..en zeker voor herhaling vatbaar.
en zal de volgende keer wat meer belgen uitnodigen want blijkbaar waren we de enigste :p
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
ik heb mijn gekregen wagen al aangepast:
dan nog wat foto`s van zaterdag:
Zeer mooie kleur:
en op de terug weg:
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Leuk hoor! Probleem van de missende Gris Manitoba neem ik de volgende keer voor mijn rekening
Km-stand DS3 eHDI op 31 okt 2011: 24500
ik heb nog fotos gemaakt van iedere auto apart…is dit overbodig om die er op te zetten of zijn er mensen die dat willen?
snel doen altijd leuk toch foto’s
Hier een kleine selectie van de foto’s die wij hebben gemaakt.
Sorry even wat problemen met het plaatsen van de foto’s
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Via ds3spirit op facebook stond een ping naar “ons” filmke
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Hier het filmpje van de DS3 meeting.
http://www.youtube.com/watch?v=o7F22j4rMYo
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Allen bedankt voor de gezellige zaterdagmiddag.
Vooral Scottie en echtgenote bedankt voor de organisatie en mooie route door het Branbantse land.
Nu heb ik een lamme rechterhand van de foto’s downloaden maar toch heel erg bedankt voor de foto’s en filmpjes.
Ik heb ook wat sfeerfoto’s van de middag.
Hoe te plaatsen? Ze hebben te teveel pixels om als bijlage te plaatsen.
Totaal aantal Berichten: 25
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Hallo allemaal,ik had me afgemeld maar moest de 24e toch naar Limburg,ik kon het niet laten “even” langs te komen.Ook ik vond het allemaal geweldig om te zien.
Een héél mooie route was het en fantastische foto’s kom ik hier tegen.
Tot de volgende keer!
Ds3haarlemnl
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Even een schop van dit topic. Enig idee wanneer er volgend jaar weer meetings worden georganiseerd? Verwacht de mijne eind januari/begin februari dus wil dan wel ‘s aanwezig zijn bij een meeting.
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
Wie houdt je tegen om iets op te starten?
Maart/April of zo..
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Ik weet niet of er een vast organisatiecomité bestaat voor deze meetings. Of is het altijd een initiatief van willekeurige forummembers?
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler