enneh, ga je dan alles aanpakken of eerst maar het ernstigste ops:
(ik typ slecht, heb een versleten vingertop)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Je hebt weer veel te hard gewerkt
ja, wat ga ik aanpakken.. ik wil graag van alle lekkages af, dus ik denk dat ik alleen die dingen dan aan (laat) pak(ken), en eigenlijk alles waar je makkelijk bij komt…
dat laatste zou ik eerst zelf proberen (als het niet al te ingewikkelde zaken zijn), scheelt handen vol geld!
Ja precies. Ik heb hem de hele week nog niet in de oprit gehad. Ik denk dat ik em er zaterdag weer eens neerzet en eronder kruip, kijken of het weer compleet drijfnat is. Als dat zo is breng ik hem eens naar de garage om te laten onderzoeken wat er mis is. als dat een beetje goedkoop is om te laten vervangen laat ik het doen, anders doe ik het inderdaad zelf (met hulp)
laat maar weten… zo ver is het ook weer niet
Da’s aardig maar ik kan je toch moeilijk vragen om half nederland door te crossen.. Eerst maar eens afwachten wat er zaterdag voor een bevindingen zijn.
deur63 schreef:Da’s aardig maar ik kan je toch moeilijk vragen om half nederland door te crossen.. Eerst maar eens afwachten wat er zaterdag voor een bevindingen zijn.
nee, maar ik heb nog steeds wel een vriend/kennis in de buurt van venlo, en misschien kan ik dan die combinatiereis wel maken
Ja, dat klopt. Combineren is altijd veel leuker
Ik zou natuurlijk ook naar Amsterdam kunnen komen, dan kunnen we er een mini-sleutelmeeting van maken. Alleen is het probleem dat jij daar waarschijnlijk niet echt een sleutelplek hebt (ik ook niet, maargoed)..
deur63 schreef:Ja, dat klopt. Combineren is altijd veel leuker
Ik zou natuurlijk ook naar Amsterdam kunnen komen, dan kunnen we er een mini-sleutelmeeting van maken. Alleen is het probleem dat jij daar waarschijnlijk niet echt een sleutelplek hebt (ik ook niet, maargoed)..
neuh, maar die heb ik wel in haarlem. ook weer eens leuk voor mijn ouders dat ik voor de deur hang.
kunnen ze ook meteen voor de catering zorgen (vinden ze leuk, doen ze ook voor een kantine van een honkbalclub)
wat een actieve familie zeg. Het is ook duidelijk hoe het komt dat jij zo actief bent… Maar stel nou ik besluit een grindpad aan te leggen, lijkt je dat een leuk klusje? ops:
deur63 schreef:wat een actieve familie zeg. Het is ook duidelijk hoe het komt dat jij zo actief bent… Maar stel nou ik besluit een grindpad aan te leggen, lijkt je dat een leuk klusje? ops:
nee, dan stuur ik timmie, de grondwerker uit belfeld ik kom dan wel even kijken
ach, ik weet zeker dat ik het ook wel kan. Aanhanger achter de BX en wat grind halen bij de lortye ofzo…
nu nog je moeder overtuigen. misschien is het toch een kortere klap om het geld voor de aanhanger en het grind aan het lekvrij maken van (een deel) van je auto te gebruiken.