Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Het is inmiddels November en ik verwacht inmiddels dat iedereen allang vergeten is dat er een gigantisch filmverslag van zou komen…
Tot mijn grote spijt gaat dit nog een poosje op zich laten wachten gezien meerdere omstandigheden.
dus tot nader bericht…
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Neeee Vince, we zijn het helemaal niet vergeten… We wachten met smart op je film!
Maar goed, neem je tijd die je nodig hebt.

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Ha Vince, natuurlijk zijn we dat niet vergeten! Ik wens je veel plezier bij deze klus en sterkte met de omstandigheden!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zo’n film is een giga klus, dat doe je niet even. Komt vanzelf als de tijd geschikt is.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Vandaag eindelijk een exemplaar van het clubblad gekregen. Kan ik nogmaals nagenieten. Mooi blad. Jammer alleen dat mijn achternaam verkeerd gespeld is… maar een kniesoor die daar op let.
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mijn vaut, sorry…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- CX 2400 Super
Cire schreef:
Bij het zien van de foto die nu op de voorpagina staat, moest ik natuurlijk direct weer denken aan ons bezoek aan het Conservatoire. De Caddy, uiterst links op de foto van Cire, vond ik persoonlijk een van de hoogtepunten van de collectie.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 2
- 2CV AZ
- CX Prestige 25 Turbo 2 ABS
- SM SBSB
Het was een super-goed-georganiseerde trip naar een geweldige bestemming.
We hebben zeer genoten en een foto van de trip is nu mijn visitekaartje geworden zoals je ziet onder mijn naam.
Wij gaan natuurlijk ook mee naar Luxemburg, mijn allereerste vakantie-bestemming in 1958 met mijn ouders en broers naar Bourscheid.
Groeten
LEO

- CX 2400 Super
Welkom op het forum, Leo. En als je goede herinneringen aan Bourscheid hebt, dan is er heel goed nieuws voor je. Kijk hier eens!

- CX 2400 Super
Cire schreef:
Het eten smaakt er vandaag nog even goed als in september vorig jaar. Alleen zijn mij geen mooie Citroëns opgevallen…

Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Daar kunnen wij iets aan doen!