Hallo,
Ik ben aan het rondkijken voor een GS. Liefst een club of pallas. De GS club was ooit (in 1979) mijn eerst auto en daarna heb ik er nog twee gehad. Roest maakte een einde aan het plezier.
Nou weet ik dus dat ik moet opletten met roest.Ik heb hier op het forum al wat zitten zoeken, kom nog olielekkage tegen. Zijn er nog meer speciale aandachtspunten?
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
De aandachts punten heb jezelf al genoemd, roest.
De belangrijkste punten:
- binnenschermen achter.
- vloerplaten voor.
- subframe achter.
- drempels.
- keienvanger.
En voor de rest normale plekken, zoals onderkant deuren enz.
Olielekkage is niet erg, zo verholpen. Je kunt beter een gave auto hebben met olielekkage dan andersom.
Neem een kenner mee als je hetzelf niet toe vertrouwd.
Dank voor je antwoord.
Ik kijk nog ff rond op de bekende websites. En ben ook geïnteresseerd in een mooie CX, dat kan het ook nog worden. Heb de tijd, dus doe het rustig aan
Totaal aantal Berichten: 280
Geregistreerd: 04-06-2011
- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
Ik zou ook een stuk snelweg nemen om te luisteren of de versnellingsbak stil is. Bijna alles is te maken, maar versnellingsbakken worden lastiger. Maar een goede koets als basis is het meest belangrijk.
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 24-11-2009
- GS/GSA 1220club
- GS/GSA pallas convertisseur
- GS/GSA Club71
- GS/GSA 1220 Club Berline
- GS/GSA X2
hallo heb een mooie gs pallas te koop van 78 met 20000 km rijd als nieuw. Mvg Luc