Bouten Gezocht!!
bramzbx
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 116

- BX 1.6 TGI progress
Gepost: 10 december 2011 11:08 AM

Hallo Mede vrienden, forummers,

Ik wil graag mijn prachtige wagen veilig de winter door laten gaan. Ook moet ze weer mee naar het jaarlijkse wintersport gebeuren. Hiervoor heb ik winterbanden maar….
Onder mijn auto zitten de licht metalen velgen, en de winterbanden zitten op stalen velgen.
Voor de bevestiging van de banden zit er een verschil in de lengte van de bouten.
Nu heb ik 10 bouten terug gevonden maar de rest is (door de verbouwing thuis) kwijtgeraakt.

Wie kan mij helpen. Liefst in de omgeving Sneek\Bolsward (Friesland). Dan kan ik ze ophalen. Andere mensen die bouten over hebben bericht ook gerust, dan stel ik het wisselen even uit, en kunnen misschien de bouten per post gestuurd worden.

Wie kan mij helpen?!

Bram

Ook deze gek een gebrek!

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7309

- SM 2.7 carb
Gepost: 10 december 2011 11:35 AM
  [ # 1 ]

Heeft stoebo niet nog wat liggen ??? anders heeft autorecyclingjoure.nl ze wel.  Wink

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

streetfighter
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 271

Gepost: 10 december 2011 12:00 PM
  [ # 2 ]

je kan der ook gewoon nieuwe gaan halen, ieder autozaak kan je die wel leveren. niet noodzakelik erg goedkoop, dat niet maar je hebt ze wel direct.

moest je geen vinden, ik heb er nog wel een deel liggen maar dan moeten ze wel vanuit belgie verzonden worden dus das mss ni direct de snelste oplossing. laat desnoods maar iets weten.

bx 1.9gti 16v , bx tzi 4x4

Profiel  

bramzbx
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 116

- BX 1.6 TGI progress
Gepost: 10 december 2011 02:21 PM
  [ # 3 ]

Na de eerste reactie direct naar de sloop gegaan, daar wat bouten gehaald en zal nu de winterbanden er even onder zetten.
Bedankt voor de reacties!
Topic kan gesloten worden!

Ook deze gek een gebrek!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook