Hoi allemaal,
Tijdje geleden ging het accu lampje branden als ik het stuur uiterst naar links of rechts draaide.
Ook ging de blower van de verwarming dan minder draaien.
Eerst dacht de garage aan het stuurslot en/of snaar die niet goed is, stuurslot vervangen en snaar was goed.
Maar het accu lampje brand nog steeds als het stuur uiterst naar links of rechts wordt gedraaid.
Lijkt wel of er te veel spanning word gevraagd als het stuur uiterst wordt gedraaid en de stuurbekrachtigingspomp vol aan het werk is.
Iemand nog een idee nu zelfs de garage het niet meer weet?
Bob
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Long shot: ververs de stuurbekrachtigings-olie eens?
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Het is een elektrische stuurbekrachtigings pomp neem ik aan? Zet dan je stuur in de uiterste stand en haal de draad van de pomp af. Als je lampje uitgaat heb je een defecte pomp! Zoniet, dan is het mechanisch.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Snaar opnieuw gespannen, probleem opgelost!!!
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Stuurbekrachtigingspomp trekt veel energie bij maximale stuuruitslag, de boel gaat slippen en daardoor maakt de dynamo te weinig toeren. Gevolg, rode lampjes.
Is de riem zelf nog weg goed? Met veel slippen is het natuurlijk snel over.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.