Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Oei oei, ik was niet op zoek maar ben per ongeluk toch tegen een erg leuke loop/sloop Visa aangebotst…
Een origineel NL type 2 met luchtkoelertje uit 1982. Is 12 jaar geleden gekeurd binnengezet. Heeft volgens de verkoper hier en daar wat vliegroest maar geen rotterij aan dragende delen. ‘k Ben benieuwd naar de extra foto’s. Als dat goede hoop geeft, dan maar ‘ns in het echt bekijken om te beoordelen of ie het redden waard is.
Als dit definitief wordt dan moet er eigenlijk een van de GSA’tjes weg. Moeilijke keuze. De Brek is mooi en superpraktisch, Geesk is netjes en ongerestaureerd en de Draak is technisch goed, origineel NL, een leuke ratride en bovendien mijn eerste serieuze project…
We zullen zien. Het is nog niet zover.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Een visa is gewoon leuk!
Gisteren al een fraaie witte Visa naar Leeuwarden gehaald
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
Midfriesland schreef:Oei oei, ik was niet op zoek maar ben per ongeluk toch tegen een erg leuke loop/sloop Visa aangebotst…
Een origineel NL type 2 met luchtkoelertje uit 1982. Is 12 jaar geleden gekeurd binnengezet. Heeft volgens de verkoper hier en daar wat vliegroest maar geen rotterij aan dragende delen. ‘k Ben benieuwd naar de extra foto’s. Als dat goede hoop geeft, dan maar ‘ns in het echt bekijken om te beoordelen of ie het redden waard is.Als dit definitief wordt dan moet er eigenlijk een van de GSA’tjes weg. Moeilijke keuze. De Brek is mooi en superpraktisch, Geesk is netjes en ongerestaureerd en de Draak is technisch goed, origineel NL, een leuke ratride en bovendien mijn eerste serieuze project…
*Maus kwijlt al bij het idee van een Break.
Sorry
Succes met de moeilijke keuze
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
Midfriesland schreef:Oei oei, ik was niet op zoek maar ben per ongeluk toch tegen een erg leuke loop/sloop Visa aangebotst…
Een origineel NL type 2 met luchtkoelertje uit 1982. Is 12 jaar geleden gekeurd binnengezet. Heeft volgens de verkoper hier en daar wat vliegroest maar geen rotterij aan dragende delen. ‘k Ben benieuwd naar de extra foto’s. Als dat goede hoop geeft, dan maar ‘ns in het echt bekijken om te beoordelen of ie het redden waard is.Als dit definitief wordt dan moet er eigenlijk een van de GSA’tjes weg. Moeilijke keuze. De Brek is mooi en superpraktisch, Geesk is netjes en ongerestaureerd en de Draak is technisch goed, origineel NL, een leuke ratride en bovendien mijn eerste serieuze project…
deze zeker
vond hem te duur +-700€
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Dat is ‘m. Over prijzen heb ik het nog niet gehad. Eerst wat meer fotootjes zien.
Hij staat al bijna een maand te koop in de onderdelen-rubriek en van de drie biedingen is de hoogste 175 euro…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
- Xsara diffrence 2
klopt en aangezien het bij mij om de hoek is/was bood ik 300€ maar dat was te kort zij die
meer vind ik hem niet waard gezien t feit er nog wel aan gesleuteld moet worden wel jammer is een leuk project
suc6
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
- Xsara diffrence 2
Midfriesland schreef:Dat is ‘m. Over prijzen heb ik het nog niet gehad. Eerst wat meer fotootjes zien.
Hij staat al bijna een maand te koop in de onderdelen-rubriek en van de drie biedingen is de hoogste 175 euro…
en…...??? heb je de visa gekocht ? hij staat niet meer op marktplaats
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Ik heb wat extra foto’s gevraagd en gekregen, niks gekocht. Ook geen bericht gehad dat iemand anders ‘m gekocht heeft.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
- Xsara diffrence 2
mmmmmmm apart
maar mischien duikt ie hier eerdaags wel op
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
Even voor de duidelijkheid; ik heb ook nog één staan voor minder dan 300 met APK.
Met z’n vieren in je Eendje.
- Xsara diffrence 2
Midfriesland schreef:Ik heb wat extra foto’s gevraagd en gekregen, niks gekocht. Ook geen bericht gehad dat iemand anders ‘m gekocht heeft.
ik heb gstr mail contact gehad met de eigenaar en die vertelde me dat hij betrokken is geweest bij een ongeval en dat de hele neus aan diggelen is?
appart voor een visa die 13 jaar gestald staat/stond en niet meer uitzich zelf rijdbaar was/is
mischien op transport op de trailer
geen idee verder maar vond het wel jammer te horen
Apart verhaal inderdaad…...
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Moet dan bijna wel bij transport gebeurd zijn. Op de foto’s die ik heb gekregen staat de Visa op een trailer. Jammer want er was voor de handige knutselaar nog wel wat van te maken. Wel vrij veel werk aan, vooral cosmetisch.
Allee, voor nu is het hier weer even over met de Visamania. De GSA’tjes zijn ook leuk. Binnenkort adopteer de dramatisch slecht gerepareerde X1 van m’n broer. Daar vermaak ik me nog wel even mee.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
- Xsara diffrence 2
zeker zonde al draait bij mij de visamania op volle toeren
ben eindelijk zover om de stap te nemen er eentje in frankrijk te gaan halen alles geregeld bekeken contact gelegd met de franse eigenaar krijg je te horen dat er deze week kijkers komen
nu maar hopen dat dat niet door gaat dan heb ik eerdaags mischien wel een visa 14trs (weer)
ik vond de 2cil club tog iets aan de hoge kant geprijst voor wat er allemaal nog aan gedaan moest worden
mischien leuk voor onderdelen voor mijn toekomstige trs ik hoop t zo