

Totaal aantal Berichten: 56
Geregistreerd: 30-11-2011
- CX 2000 Super
- Ami Ami 8 Berline
Ik moet zelf binnenkort toch nog een keer naar v.d. Laan voor afstelling van de Diravi (laten ze me meteen zien hoe dat moet) en de “aftersales”.
Lijkt me kortste klap dat ik daar meteen even vraag of ze e.e.a. controleren op die druk.
Goed om te weten waar op gelet moet worden!
bogaard77 schreef:bogaard77 schreef:Ja door een druk manometer aan de uitgang van de regelaar te hangen:
DIt op de SM voordat ik de interne lekkage opgelost heb.
http://godelind.home.xs4all.nl/SM/PRESSURE.AVIJe ziet dat de druk niet hoog genoeg komt.
140-170 bar
De regelaar moet minstens 180 bar halen en aanslaan bij 150. Chyparse reviseert ze op 185 bar.
Hoi bogaard,
leuk filmpje om te zien, ik heb ook gereedschap klaar om mijn drukken te meten met manometer
de drukken op je filmpje, valt toch nog mee ?
wphb zegt : inslaandruk 140 - 150bar, uitslaan bij 165 à 175bar
je filmpje duidt een ander probleem : je drukverlies valt snel terug.
Hoeveel mag dit zijn ?
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige












































Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ik vond de drukken te laag. nu lekker 185 bar eind druk.
Dit is de beroemde tijd tussen 2 aanla momenten. Toen ik de boosdoener had afgedopt (snelheidsopnemer van de diravi) werd de tijd 4 minuten!!
Nu met een redelijke unit erop is op rijhoogte 1,5 minuut.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
bogaard77 schreef:Ik vond de drukken te laag. nu lekker 185 bar eind druk.
Dit is de beroemde tijd tussen 2 aanla momenten. Toen ik de boosdoener had afgedopt (snelheidsopnemer van de diravi) werd de tijd 4 minuten!!
Nu met een redelijke unit erop is op rijhoogte 1,5 minuut.
dat is mooi!
verliesdruk van elke verbruiker mag niet meer dan 10bar zijn in 3minuten.
eigenlijk een mooi jobke voor in de winter, linker voorvleugel en achtervleugel eraf en je kunt alles meten.
Meten = weten!
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige