GoofBlikscha schreef:joostvanbroekhoven schreef:
hoi jan ik woon in vlissingen en ik weet dat er ook een cx rijder in middelburg woont een groene cx.
groetjes, joostAah dus dat is de brun maya CX die ik wel eens zie rijden in Vlissingen?
Ik heb zelf een poos met een gris meteore CX door Vlissingen gereden (van mei tot okt) en hoop dat binnenkort weer te gaan doen. (rijd nou in een groene BX TZD Turbo)
met zwart leren bekleding? dan heb ik die gezien op de plaats waar je cx op de foto staat opgang boulevard van vlissingen.
graddus schreef:Fel groen wel, met airbrush, nee. Dit is de mijne…
Knap geparkeerd

Totaal aantal Berichten: 15709
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
In volle Dukes of Hazard stijl
Arjan Verkade schreef:Jan.L schreef:die tevens ook nog een heel mooie GTI Turbo Limousine heeft
Prestige Turbo (2) of Limousine Turbo (2)
Prestige = verlengde benzine
Limousine = verlengde diesel
GTi (Turbo (2)) = normale berline benzine
Zwarte is GTI turbo 2 en grijze is Prestige Turbo

Totaal aantal Berichten: 129
- Méhari 6
- Méhari E-Mehari
- CX 22 TRS
- 2CV Transat
graddus schreef:En toch kom je ze nooit tegen…
Hier mijn dagelijkse woon/werk paard (behalve bij mooi weer, dan rij ik Mehari (hierboven al gespot).
In mijn woonplaats Middelburg kom ik bijna dagelijks CX’en tegen, in een km. omtrek rond mijn huis staat nog een goudkleurige CX Break, donkergroene CX en een zilvergrijze CX Pallas. In Zierikzee ken ik nog een liefhebber met een paar CX’en.
Richard
E-Mehari 2017
Mehari 1971
2CV6 Transat 1985
CX 22 TRS 1986
Richard schreef:graddus schreef:En toch kom je ze nooit tegen…
Hier mijn dagelijkse woon/werk paard (behalve bij mooi weer, dan rij ik Mehari
(hierboven al gespot).
In mijn woonplaats Middelburg kom ik bijna dagelijks CX’en tegen, in een km. omtrek rond mijn huis staat nog een goudkleurige CX Break, donkergroene CX en een zilvergrijze CX Pallas. In Zierikzee ken ik nog een liefhebber met een paar CX’en.
Richard
mooie foto!