Totaal aantal Berichten: 47
- BX 1.4 i Deauville
- BX 1.9 GTi
Kan iemand mij aan de handleiding helpen van dit RF afstandsbediening systeem. Batterij gewisseld en nu lijkt de zender niet meer met de ontvanger te communiceren.
Grt, Jurki
Het ledje op de zender gaat wel branden?
Is het een setje met knipperled en clignoteur sturing?
Dan moet dit de oplossing zijn;
Re-alignment of the codes:
Press the button of the remote control and keep it pressed until it blinks.
The automatic opening (or locking) of the doors will be confirmation that the operation has been succesfull.
- BX 1.4 i Deauville
- BX 1.9 GTi
Is idd setje met knipperled en aansturing voor knipperlichten + hoorbaar signaal.
De led op de zender werkt.
Ga het ingedrukt houden van button op remote eens proberen, maar had al het e.e.a. daarvan geprobeerd.
Bedankt voor de tip.
- BX 1.4 i Deauville
- BX 1.9 GTi
jurki schreef:
Ga het ingedrukt houden van button op remote eens proberen, maar had al het e.e.a. daarvan geprobeerd.
Bedankt voor de tip.
Dit bied nog niet de oplossing.
Moet dit uitgevoerd worden met contact aan of uit. Ik weet wel dat veel van dit systemen werken met een soort volgorde van contact aan, dan drukken etc,
Staat er niet bij.
Lijkt mij ook niet nodig, want de bx heeft geen geschakelde plus op het kastje.
Alleen continue plus en min.
Stuur mij even een PB met je mail adres, dan scan ik de beschrijving in.
Is een creditcard formaat pasje met tekst er op.
- BX 1.4 i Deauville
- BX 1.9 GTi
Bedankt bx16vert, toen je sprak over de credit card formaat handleiding ben ik nog eens even in de orginele verpakking gaan zoeken en kwam ik idd deze nog tegen.
Wederom uitgevoerd wat er op het kaartje staat, maar zonder resultaat. Zou dan toch de ontvanger defect zijn ?
Als ik de ontvanger unit van de 9 polige stekker los trek dan werkt de centralenvergrendeling niet meer (klopt naar mijn idee), sluit ik de boel dan weer aan, dan licht even de rode led, verbonden aan de ontvanger, heel even op. Verder geen indicatie dat ontvanger spanning krijgt. Ik ga maar eens meten op de stekker. Eerst uitzoeken waar spaning op moet staan.
Thanks anyway.
- BX 1.4 i Deauville
- BX 1.9 GTi
Bedankt bx16vert, toen je sprak over de credit card formaat handleiding ben ik nog eens even in de orginele verpakking gaan zoeken en kwam ik idd deze nog tegen.
Wederom uitgevoerd wat er op het kaartje staat, maar zonder resultaat. Zou dan toch de ontvanger defect zijn ?
Als ik de ontvanger unit van de 9 polige stekker los trek dan werkt de centralenvergrendeling niet meer (klopt naar mijn idee), sluit ik de boel dan weer aan, dan licht even de rode led, verbonden aan de ontvanger, heel even op. Verder geen indicatie dat ontvanger spanning krijgt. Ik ga maar eens meten op de stekker. Eerst uitzoeken waar spaning op moet staan.
Thanks anyway.
Hmm, als je de 9 pol. stekker er weer op drukt moet je de motoren ook even horen.
Overigens is pin 1 de plus en pin 2 de - of massa.
De andere pinnen zijn motor sturingen, en 6 en 8 komen van de originele infrarood ontvanger in het dak.
- BX 1.4 i Deauville
- BX 1.9 GTi
pin 1 en 2 doorgemeten en netjes 12+ V.
Ontvanger kastje opengehad en natuurlijk valt daar weinig aan te zien. Electronica componenten waar geen zichtbare defecten aan zijn.
Een nieuwe ontvanger lijkt me nog een optie al ben ik er niet van overtuigd dat de zenders dan wel communiceren met de ontvanger.
wat nu ?