Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
het is weer eens zover er is weer een update, de grooste verandering is dat nu de folders onderverdeelt zijn in catagorien wat het zaakje met het als maar groeiende aantal een beetje overzichtelijk blijft.
De meeste nieuwe folders zitten in het kleuren hoofdstuk, hier zijn nu de kleurenfolders van diverse jaren te zien en verder zijn er bij de jaargangfolders een aantal toegevoegd die later nog volgen dit is makkelijker voor mijzelf.
Veel leesplezier.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Afgelopen week ben ik weer lekker aan het updaten geweest, een aantal nieuwe folder staan nu online.
De opvallenste zijn deze keer 2 folder uit Japan.
Van beide weet ik niet het preciese jaartal, eentje kan ik wel gokken zo aan de cover te zien en de ander heb ik nav de wieldoppen maar in 1977 ingedeeld. Als er nog iemand is die goed is in Japans en mij het juiste jaartal kan leveren dan hoor het graag.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
het is ff stil geweest maar er is weer een grote update, gelukkig regende het veel dus heb ik veel tijd gehad om te scannen en te bewerken.
Opvallende nieuwe dingen zijn een duitse folder uit 1977 en een Spaanse folder.
Veel leesplezier,
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Inmiddels weer een update, er zijn 3 leuke nieuwe folders,
een Ambulance folder, eentje van de CX Evasion van Heuliez en de 1980 prestige folder allemaal in het Frans.
De rest gaat nog volgen maar na wat problemen met mijn geweldige scanner die nu weer werkt lijkt nu mijn netwerkschijf de geest te gaan geven. Dat wordt dus snel backup maken aangezien alle folders erop staan.
iig veel leesplezier,
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
Was dat spul van mij goed overgekomen?
Citroen c32 Hilton XLS

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Ja,
ik moet alleen nog ff kijken wat ik daar mee kan, of waar ik het kan plaatsen.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
oke
ik krijg binnenkort weer wat info binnen stuur ik direct naar je door als het wat is tenminste
Citroen c32 Hilton XLS

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
het was al weer ff gelden maar nu weer een update.
Gisteren op een lokale folderbeurs geweest hier in Venlo en 2 leuke nieuwe folders op de kop getikt eentje uit Belgie en een Spaanse beide over de serie 1.
Verder nog een paar folders van de stapel ingescand en deze staan nu online de rest volgt later.
Veel leesplezier,
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
gezien - erg leuk ! zeker die Spaanse ! mooi foto-werk.
en zo wordt ‘t een steeds completer overzicht, leuk !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
De Japanse is erg leuk. Nu is mijn Japans ook niet wat het zou moeten zijn, maar als ik er aan denk kan ik mijn ex-stiefschoonmoeder wel eens vragen, zij heeft een ex-schoondochter uit Japan.

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
goed idee, dan hebben we een begeleidende vertaling.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
Mark de Japanse folders zijn flash bestanden, heb je ze ook in pdf oid, zodat ik ze kan mailen?
Dan wil ik wel vragen of we er een vertaling van kunnen krijgen.

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
nu de avonden weer steeds langer worden is er ook weer meer tijd om brochure’s te plaatsen, er staan dus weer een aantal nieuwe op waaronder weer een Spaanse een aantal andere moet ik nog inscannen maar ik heb alvast een pictogram ervoor geplaats.
Verder als het goed is komt er een vertaling van die Japanse folders via een ander forumlid ff wachten dus nog.
En er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd “Downloads” hier komen de instructiemanuals compleet te staan, kan iedereen ze zelf downloaden en hoef ik ze niet ieder keer te mailen. Let wel op het is nog niets te downloaden ik ga dit proberen deze week erop te krijgen en dan aub niet allemaal tegelijk downloaden anders krijg ik ruzie met mijn provider
Voor n u veel leesplezier.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
leuk leuk leuk !

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Een nieuw jaar vraagt ook om een nieuwe look en ik ben dus al even bezig een nieuwe layout ervan te proberen maken zodat alles weer 2012 proof is en het weer even meekan en het geheel er wat mooier uitziet.
Hier de link met de nieuwe look waar overingens nog niets van werkt eerst maar een horen of er geen klachten komen van mensen met browser of schermresolotie’s die ik niet heb, dus ziet het er vreemd uit dan hoor ik het graag
Hier nog een screenshot van hoe het eruit zou moeten zien.
Mark
CX 2000 pallas ‘78