Vandaag mijn DS3 E-hdi besteld,
- Blanc Banquise/ Noir Onyx
- Chromen zijstootstrips
- Interieuraccenten wit
- Pack Perfo
- Pack select my way comfort
- en een reserve wiel
Het “lange” wachten kan beginnen!
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
hallo allemaal
Ik wil ook de ehdi bestellen, maar als je auto configureert op de citroen site dan kan je geen pack perfo aan klikken alleen de bekleding maille akinen, is dit dan het pakket pack perfo??? wie weet dat
gr dennis
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Jep, Maille Akinen is Pack Perfo.
Las dit topic en opende de link van de prijslijst. Op de prijslijst jan. 2012 is het Pack Perfo voor de e-hdi met een kleine 300,- duurder geworden vergeleken met nov 2011 en de inhoud is gelijk gebleven. Voor de chic/versie scheelt het slechts 50,-
Ik hoop toch werkelijk dat dit een typefout is… Zal eens gaan informeren bij de dealer want ben bezig met een offerte.
Totaal aantal Berichten: 33
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 PK Tendance
- DS 3 1.6 E-HDI 90Pk Airdream So Chic
Donderdag komt onze DS3 e-HDi! *stuiter nu al van blijdschap*
- Noir Obsidien - Blanc Opale
- Chromen zijstootstrips
- Interieuraccenten Noir Brillant
- Pack Connect Hifi
- Pack Select Confort
- Reserve wiel
DS3 e-HDi Noir Obsidien - Blanc Opale / Pack Select Confort / Pack Connect Hifi. DS3 rijders; 05-01-2012 tot 28-11-2012. Na 22.415 fijne, veilige kilometers heeft de DS3 plaats gemaakt voor een C4.
C4 1.6 HDi Tendance Gris Aluminium Start KM-stand; 38.800
16 September is onze prachtige dochter Esmay geboren!!
RFA schreef:Las dit topic en opende de link van de prijslijst. Op de prijslijst jan. 2012 is het Pack Perfo voor de e-hdi met een kleine 300,- duurder geworden vergeleken met nov 2011 en de inhoud is gelijk gebleven. Voor de chic/versie scheelt het slechts 50,-
Ik hoop toch werkelijk dat dit een typefout is… Zal eens gaan informeren bij de dealer want ben bezig met een offerte.
Prijswijzingen zouden de oorzaak kunnen zijn van onderstaande:
Met dank aan http://www.groenopweg.nl
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Sylvia89 schreef:Donderdag komt onze DS3 e-HDi! *stuiter nu al van blijdschap*
- Noir Obsidien - Blanc Opale
- Chromen zijstootstrips
- Interieuraccenten Noir Brillant
- Pack Connect Hifi
- Pack Select Confort
- Reserve wiel
Komt ie toch een dag eerder bij jou dan bij mij …