




















Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Apprentice schreef:Goed, ding nog één keer in de garage dus voor een allerlaatste poging. Ik had voor mezelf al besloten dat madam de deur uit zou gaan als dit niet tot verbetering zou leiden
.
Wat een pech Wilde bijna een bod uitbrengen op de auto
Volgens mij wilde ze gewoon wat extra aandacht van je in de wintermaanden Nu maar hopen dat ze haar best blijft doen…


Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 15-12-2010
- CX CX25GTI automaat type 2
Mijn 25GTI wilde plotseling alleen nog maar stationair draaien, na alles grondig gecontroleerd te hebben, kwam ik op een klein scheurtje in de harmonocaslang van het luchtfilter naar de LMM, dus ook voor de meting.Kon het dus volgens mij ook niet zijn (valse lucht) Toch maar gerepareerd en het probleem was opgelost. Dus die seal kan best het probleem geweest zijn. Al heb ik er niet echt een verklaring voor
Jacques





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Als de seal voor de LMM zit, maakt die scheur niet uit. De harmonica zit juist na de LMM.
Hoe dan ook, gefeliciteerd! Hoe heb je de LMM precies opengemaakt?












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Met een mesje kan je de kitlaag van het zwarte dekseltje doorsnijden, dan kan je hem eraf krijgen.
Dit zit onder het zwarte Bosch dekseltje.