Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Mooie kleur/kit combinatie! Persoonlijk zou ik misschien voor originele Xantia lichtmetalo’s gaan, maar dat is een kwestie van smaak!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Ziet er zeer beschaafd uit,mooie kit.Ik heb zelf de kit van Zender,maar deze mag er ook zeker wezen.
thanks bij de komende meeting eens een mooie fotoshoot maken van de xantia’s
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
auto ziet er echt super netjes uit!
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Wat een vreselijk lelijk front, het lijkt Marijke Helwegen wel…
mooi,
niet iedereen hoeft het mooi te vinden ik in iedergeval wel.
Ieder zijn smaak, maar persoonlijk heb ik een hekel aan spoilers en die voorkant maakt het een ontzettende Sjonnie-bak. De zijkant vind ik dan weer prachtig!
Ook ben ik erg benieuwd naar het geluid van de stereo met de subwoofer…
Xantia Plus 1.8i 16v 2001 ORGA 8943
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Mijn waardering! Je had het over roest in het begin van je topic. Waar zat die roest eigenlijk?
Jako,
Zoals ik al eerder zei ieder z’n smaak, ik versta onder een sjonnie bak een hoop universele set met uitstekende spoilers ed.
Persoonlijk vind ik het koppie schitterend terwijl ik eigenlijk eerst de morrette’s niet wilde monteren maar nu het er op zit vind ik het eigenlijk wel erg mooi.
Die subwoofer is een mooie aanvulling, verwacht er geen boomcar effect van want dat is er niet het geeft een mooie volle bas.
Puffel,
De wagen waar deze set van af kwam had beschadegingen aan de deuren en daar ging het erg roesten, voor de rest viel het wel mee er waren nog een paar dingen wat mij besloten heeft om een nw auto er voor te kopen.
Stan,
Je hebt gelijk, een Sjonnie-bak bestaat uit allerlei aan- en opgeplakte rommel die absoluut niet bij elkaar past.
Bij jouw Xantia past alles wél mooi bij elkaar, als je ervan houdt heel goed getuned inderdaad.
Xantia Plus 1.8i 16v 2001 ORGA 8943
Totaal aantal Berichten: 14
- Xantia 1.8 16v elegance
- Xantia 2.0 16V VSX
Jouw xantia is een erg mooie auto geworden Stan, mijn complimenten.
Binnenkort zal ik jou mijn nieuwe Xantia laten zien, deze is weliswaar niet getuned, maar toch een erg mooie auto. PS De VSX heb ik weggedaan!
Groetjes Martijn
Eenmaal het Citroën virus opgelopen, dan geraak je er nooit meer van af.
Er was nog 1 ding wat miste aan de auto en dat was een dakspoiler, die is inmiddels pas gemaakt, gespoten en gemonteerd.
Ik ben er super blij mee het maakt voor mij het geheel af.
Oordeel zelf:
Netjes gemaakt,ik liep zelf ook al langere tijd met het idee om een dakspoiler te fabriceren.
Ik moet het eerst in real life zien hoe het staat,het wordt me op de foto’s niet helemaal duidelijk.
zodra het weer een meeting is kan je op je gemak kijken, ik wil nog heel graag een fotoshoot samen met de jouwe maken!!!!
Ik ben vandaag geintervieuwd door een een medewerker van autoweek voor een special die gaat komen ergens in maart genaamd getuned!
Was erg leuk en er zijn mooie fotos gemaakt van m’n bolide!!!!!
Ik kan niet wachten tot deze uitgave uitkomt!!!!