Ik ben een tevreden eigenaar van een xsara vtr 1.6 16v
NU zit hier zo een standaard ingebouwde cdspeler (deze kan ik op mijn stuur bedienen)
Nu wil ik graag een subwoofer aansluiten in mijn auto, maar wil graag deze cd speler behouden.
Nu kan ik geen signaal kabel vinden waar ik de subwoofer op aan kan sluiten. Is er iemand die mij wat gouden tips kan geven en misschien ervaring heeft met het inbouwen van een subwoofer in een xsara met het gebruik van de orginele cd speler!
LET ME KNOW!!!
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
als je op google, het merk en type indrukt van je radio,(clarion rd-03) en dan links op de pagina op afbeeldingen drukt, dan vind je wel ergens een aansluit schema, dan zie je dat er op de achterkant, dat er naast de twee fabrieks tekkers nog een uitsparing over is, hier kan een cd-wisselaar op een aux(voor bv versterker)hier moet dan een extra draadje voor worden besteld, waar de tulp dan op kan.
Totaal aantal Berichten: 51
- Xsara 1.6i Ligne Prestige
Waarschijnlijk heeft de originele radio geen low-level/lijn uitgang. Veel actieve subwoofers en versterkers hebben wel een high level input. Hier sluit je de speaker uitgangen van je radio op aan. Mocht je versterker alleen low-level inputs hebben, zijn er in de handel converters te koop die je het nivo omzetten van speaker naar lijn.
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
volgens handleiding van radio deze stekker dan, de vraag is alleen of je dit ook moet laten activeren door dealer net zoals je een interface instaleerd, en let er ook op dat je niet zomaar even ergens een paar draadjes ergens van afpakt om masa of stroom van te gebruiken, wand dit geeft 100% fouten in het systeem, van de electronica, waar door bv ruite wissers spontaan gaan werken of weet ik veel wat, je moet een hele vrije sector hebben.
JE kunt ook een subwoofer gebruiken welke een hoog ingangs signaal kan verwerken. Wat je dan doet is dat je van je achterluidsprekers door lust naar je subwoofer. Ik heb erg goede ervaringen met de infinity basslink2. Dan krijg je een appart kastje erbij waarmee je de volume van de sub kunt regelen.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i