Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Mijn dealer in Gorinchem weet wel hoe het moet maar willen dit niet doen !
Nu ken ik gelukkig de chefwerkplaats waar ik het nog prive aan kan vragen
Ik ken het probleem ja. Maar mijn garage is het ook gelukt met minimale info van het forum. Misschien kan de gene die zelf een lexia heeft meer uitleg geven.
CestLaVie schreef:Dagrijverlichting plus stadslichten kan wel, zoals in dit topic beschreven is.
Dat was ook exact wat ik gevraagd heb. Op de stadslicht stand de dagrijlampen aanschakelen.
Bij mij is de instelling nu:
Auto = led en stadslicht
Stadslicht = stadslicht
Dimlicht = dimlicht.
Misschien mensen die in bezit zijn van Lexia en het aandurven ?
Even een volledig overzicht:
Bij mij is de instelling nu:
Auto = led en stadslicht overdag, in donker/schemer stadslicht en dimlicht.
Stadslicht = stadslicht
Dimlicht = dimlicht (plus stadslicht)
@DS3-Black
In de praktijk zul jij ‘m op stand ‘auto’ hebben staan, zodat ook ‘altijd’ nu je achterlichten branden, tenzij je alle verlichting uit zet.
Even off-topic, maar ik had een andere vraag over verlichting, namelijk de ‘follow me home’-functie. Ik kwam die deze week weer tegen, toen ik via het display een paar instellingen wijzigde en het interval stond ‘gewoon’ op 30s (seconden). Ik heb echter nog nooit (!) mijn lampen zien branden nadat ik mijn auto afsloot! Hoe zit dat bij jullie?
@Mods
Is het misschien handig om voor “verlichting” een Sticky te maken, want volgens mij zijn we hier nog lang niet over uitgepraat
Gewoon auto stand laten en uitstappen dan blijft hij 30 seconde branden ik heb er een minuut van gemaakt je kan ook voor dat je de sleutel er uit draait een keer met je hendel grootlicht selecteren en sleutels er uithalen dan blijft hij ook branden
@Arian,
De mijne stond ook op 30 seconden en deed nix.
Ik heb m op 15 seconden gezet en toen deed ie het wel.
Daarna terug op 30 seconde en toen deed ie het ook.
Hij stond echt wel aan, maar deed nix.
Nu weer uit, omdat ik het voor mij een nutteloze functie vind.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Bij mij werkt dat ook zo. De auto stand zet ik tegenwoordig nog wel eens uit overdag, zodat bij viaducten die wat donker zijn de LEDs gewoon aan blijven, tevens rij ik met beginnende schemer nog even door met de LEDs aan, aangezien de auto stand wel snel naar dimlicht over gaat. (als herinnering blijft de navi fel branden, dus als het echt donker word merk je wel dat je naar dimlicht moet schakelen).
Oja jammer dat de follow-me-home functie maar half werkt. Nu werkt het alleen bij het uitstappen, bij me vorige auto ( een Audi A3) werkte het ook bij het openen van de auto.
Ik heb afgelopen vrijdag mijn DS3 opgehaald.
Via “Diagnox” (opvolger van Lexia) heeft de monteur ingesteld de appèlverlichting (LED) tegelijk te laten branden met de parkeerlichten (stadslichten).
Jammer dat de LED verlichting alleen werkt wanneer de motor draait (of via start-stop is uitgeschakeld)!
follow-me-home ? Ik heb gisteren mijn nieuwe DS3 opgehaald bij de Dealer. Maar als mijn verlichting op AUTO staat en ik vergrendel de auto met mijn AB knipperen alleen mijn knipperlichten. Waar kan je dit veranderen ?
Uiteraard moet het wel donker zijn. Ik weet niet of het standaard is bij elk type, maar bij mijn DS3 kan ik het via de MyWay instellen.
Ik heb alle optie’s op mijn DS3,..alleen niet die Navigatie omdat het geen touchscreen is en de kaarten vaak oud zijn.
Dus heb ik het HiFi pakket genomen en geen Myway,...kan je het dan ook niet instellen ?
kleur: Gris Thorium / Rouge Carmen , bekleding: Leder (Zwart)
Cuir claudia + carla - gris 2 - mistral
Pack radio & usb box & bluetooth & hifi
Pack select confort
Reservewiel thuiskomer
Spiegelkap in chrome
16 ” LM Velgen Type: Ashera Kleur: Gris Lion
Ă€chterspoiler met 3e remlicht
Chromen sierlijst achterruit