Hoi,
Ik heb een John Gold AP-150 Cruisecontrol in mijn CX 25 Prestige automaat zitten. De CC werkt niet helemaal zoals het hoort; versnellen bij inschakelen en jo-jo effect, snelheid is niet stabiel. Nou vroeg ik mij af wie er nog meer zo’n kastje in een CX met 2,5 liter blok heeft zitten? Welke instellingen gebruik je dan? Het gaat mij dan met name om de instelling van de dip-switches.
Mvg,
Joost
p.s. Ik heb de handleiding online al gevonden, maar ik ben benieuwd naar de instellingen van andere gebruikers.

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ik heb de AP 550, die kan je bijstellen via een menu via de knoppen op het dash….
ik moet hem nog ietsje bijstellen hoe ie de snelheid overneemt (versnelt ook ietsje), maar als ie de snelheid eenmaal vast heeft, houd ie die heel zuiver vast, dat zou bij jou ook moeten kunnen.
die 150 stel je dus bij via de dip switches zoals ik dit lees….. er staat heel wat in die handleiding hierover.
er zullen weinig mensen zijn met een AP150 in een CX. lekker dagje cruisen, en die switches stellen…...
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
heb even een vraagje ik kan een cruise control van John Gold AP50 krijgen heeft iemand ervaring hier mee en weet iemand ofdat ik deze ook in een 20re kan inbouwen?omdat ik een carburateur heb of maakt dat niet uit?
vriendelijke groet, joost

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive