Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Hoe is het lichtbeeld tov de standaard halogeen verlichting? Die balasten kunnen warm worden. Dus het lijkt mij niet verstandig om ze met tape vast te zetten. Een bundelbandje of een schroef is beter.

Standaard zit er bij deze sets van Target 2 x kleine dubbelzijdige sticker + 2 x grote dubbelzijdige sticker.
Dus je kunt het kleine zwarte kastje op de grote plakken en dan deze op de carrosserie ! Werkt echt super.
Ik heb nog nooit in een auto gereden met zoveel lichtopbrengst ! Het wegdek is gewoon wit en de witte strepen lichten zelfs overdag op. Geen spijt van deze set.
Ok dan. Heb je de 6000K of de 8000K set? Er gaat toch een H7 set in. Ik heb de DS3 nog niet, staat namelijk in bestelling.
Bedankt voor de inbouwfoto’s.
Zo te zien past alles netjes achter het standaard afdek rubber. Hoe staat het met de inbouwdiepte van de lamp? In de handleiding van target staat dat je deze goed moet controleren. Als de inbouwdiepte niet genoeg ik moet je het originele lampschild verwijderen. Dus koplamp slopen.
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather

@ Bittersun
ik heb de 6000K
6000= helder wit
8000= wit met blauwe gloed
10000= helder blauw
12000= blauw met paarse gloed
@ Berlingo2.0HDI
Bij deze set heb ik niets hoeven aanpassen !
We zijn hooguit 45 minuten bezig geweest
Ok thnx. Ik heb nog een Pilot Xenon set 8000k. Ik denk alleen dat dit net te blauw is. De 6000k set pas waarschijnlijk beter bij de dagrij leds.

Totaal aantal Berichten: 17
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Satfreak schreef:Standaard zit er bij deze sets van Target 2 x kleine dubbelzijdige sticker + 2 x grote dubbelzijdige sticker.
Dus je kunt het kleine zwarte kastje op de grote plakken en dan deze op de carrosserie ! Werkt echt super.
Ik heb nog nooit in een auto gereden met zoveel lichtopbrengst ! Het wegdek is gewoon wit en de witte strepen lichten zelfs overdag op. Geen spijt van deze set.
Heb je ze online besteld? Misschien een linkje van de webshop?
Thnx.

Een vriend van mij had deze set nog over en heb ik ze voor 100 euro kunnen overnemen.
Maar normaal zit deze set rond de 300,- euro
http://www.target-automotive.nl/xenon-target-ultravision/
http://www.telpoint.nl/product.php?productid=28
http://www.kew.nl/kew.aspx?p=257

Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Ik vind het veel geld voor xenon, de DS3 geeft geen melding van een kapotte lamp dus het hoeft allemaal niet van die dure xenon te zijn.
Ik rij zelf met xenon van xenonlamp.nl, een super setje voor een super prijs, geen storingen niks.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?

- Xsara 1.6i Coupe
Ik vind het veel geld voor xenon, de DS3 geeft geen melding van een kapotte lamp dus het hoeft allemaal niet van die dure xenon te zijn.
Ik rij zelf met xenon van xenonlamp.nl, een super setje voor een super prijs, geen storingen niks.
Citroen Xsara 1.6 Coupe
@j-wvb
Je valt in herhaling
Gewoon zelf ingebouwd? Ook geen problemen met hoogte-afstelling?
Wat heb je met de stadslichten gedaan? Leds? (waarschijnlijk staat ‘t ergens in je eigen topic..)
Misschien een domme vraag, maar hoe zit ‘t met groot licht en de mistlampen? Heb je daar ook Xenon voor?

Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
De DS3 heeft H7 fittingen, je zult voor groot licht en mistlampen, allemaal aparte xenon-lampen moeten hebben.
Je hebt wel xenon H7 setjes, waarbij er 2 lampen per starter worden geleverd, deze zijn echter ook flink aan de prijs. Je mistlampen zul je ten alle tijden een aparte set voor moeten hebben, maar die zou ik persoonlijk ook gewoon origineel houden, en gebruiken waarvoor ze bedoelt zijn.

Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
j-wvb schreef:Ik vind het veel geld voor xenon, de DS3 geeft geen melding van een kapotte lamp dus het hoeft allemaal niet van die dure xenon te zijn.
Dat kan, heb zelf ook jaren rondgereden met een setje van Smarteye. Super goedkoop en bleef goed werken.
Echter er zit wel degelijk verschil in de lamp zelf, en dan met name de reflector die het licht weerkaatst in de koplamp. Bij de goedkopere setjes heb je soms beduidend meer strooilicht dan bij dure setjes zoals bijvoorbeeld die van Pilot.
Een goede afstelling helpt natuurlijk altijd, maar kwa lampen zelf zit er ook zeker verschil in.

- Xsara 1.6i Coupe
Arian schreef:@j-wvb
Je valt in herhaling
Gewoon zelf ingebouwd? Ook geen problemen met hoogte-afstelling?
Wat heb je met de stadslichten gedaan? Leds? (waarschijnlijk staat ‘t ergens in je eigen topic..)
Misschien een domme vraag, maar hoe zit ‘t met groot licht en de mistlampen? Heb je daar ook Xenon voor?
Inderdaad gewoon zelf ingebouwd, hoogte afstelling heb ik gelijk laten controleren en die was nog gewoon goed.
Grootlicht zou ik geen xenon in zetten, xenon heeft enkele seconde nodig om op sterkte te komen, vaak heb je grootlicht maar even nodig en dan blijft het effect van xenon een beetje uit.
mistlampen zou kunnen, heb ik gedaan bij mijn eerste wagen, ziet er zeer gaaf uit, maar dan zet ik liever mijn leds aan.
Citroen Xsara 1.6 Coupe