Ben aan het twijfelen staat op de sloop een visa chrono.
Redelijk compleet, beetje roest maar zeker niet kas verrot. Ga morgen wel even terug om nog eens goed te kijken.
Sleutels zijn zoek. Wel met NL papieren.
Maar beslist opknapper. Wat mag zoiest kosten??
Vroeger diverse visa’s gereden. Maar nooit chrono.
Vind ze wel gaaf!
Heb alleen nogal wat autos moet er dan wel snel een weg
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Deze auto is al eens eerder genoemd, staat op de sloop in Austerlitz.
Op de foto kan ik het zo niet zien, maar mijn oordeel is dat deze auto al flink ver heen is en je hier een gigantische klus aan gaat hebben. Ik vind de auto met € 100,- dik betaald, zit eigelijk weinig bruikbaars meer aan.
EDIT: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/1617/P375/
EDIT: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/206001/P0/
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Maar daarom is hij toch wel het redden waard?
Je hoeft hem natuurlijk niet body-off te restaureren, maar bijwerken en koesteren voor het nageslacht?
Laat zo`n ding dan 500 euro kosten
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Maurice, heb je die auto al in het echt gezien?
€500,- is veel te veel! En je zit al aan een volledige “body-off” restauratie vast, bijwerken wil niet meer.
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
dubbel
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
Ik heb de auto ook in het echt gezien, en ik ben minder negatief. Ok, het is een uitgewoond geval, maar er is zeer zeker nog iets van te maken. Alleen al de ‘‘looks’’ van de auto zijn het waard, velgen, enzovoort.
En anders, lekker opknappen. Laswerk zal er wel aan zitten, maar aan welke origineel NL Visa zit dat niet?
Als je met de baas van de sloop (Erres Kooy) spreekt dan kun je wel tot een schappelijke prijs komen. Hij is een autoliefhebber, en als je kunt laten zien dat jij dat ook bent is dat altijd positief. Zo ben ik daar aan een set heel mooie stoeltjes voor mijn Dyane destijds gekomen.
Inderdaad Austerlitz. Misschien ben ik teveel oude autos gewend, maar zo slecht vond ik hem niet.
Wel wat roest plekjes maar geen rotte stukken zoals ik het zag. Uitegewoond is het wel de beste uitrukking.
Verder was ie compleet alles zit er bij behalve de achterbank. Maar dashbord velgen etc tis er allemaal bij.
Als je er een nieuwe van wil maken tja dan is het wel even werk! Meer ideaal om met wat TLC leuke rij auto van te maken.
Heb even verder gezocht zijn wel zeldzaam geworden! Begin jaren negentig waren ze niets waard, zelfs in goede staat.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Staat hij er nog? Dan koop ik hem zon auto moet gered worden!
Totaal aantal Berichten: 388
- 2CV 2cv6
- ID/DS DS21 pallas
Als iemand dat kan en wil doen zou ik zeggen veel succes en natuurlijk heel veel plezier aan zo’n project en natuurlijk iets aan de prijs proberen te doen.Zou mooi zijn als zoiets weer over de nederlandse wegen scheurt
Ik kan hem opslaan, en tegen de zomer heb ik weer meer tijd, zon auto mag gewoon niet verdwijnen
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
staat ie er nog steeds dan ?
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Inmiddels in de schredder gegaan
Geen idee! Ik zou zeggen; doe een belletje!
Kooy BV Autodemontagebedrijf Austerlitz
Waterlooweg 2
3711 BEAusterlitz
0343-491220
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
als ..... had ik maar de ruimte financieele middelen en de know how voor een project als deze
had ik het zeker gedaan ja
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
Hij staat er nog, ben ermee bezig, maar er zijn wat trubles van hun kant.
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Lensje schreef:Hij staat er nog, ben ermee bezig, maar er zijn wat trubles van hun kant.
Verzekerings kwestie, isn`t it?
Tsja ze zijn er niet duidelijk over, maar ik geef niet op tot ik het ding heb