Hoi,
Even een vraagje?
Hoe plaats Ik een foto in een bericht?
Gr. Sharon
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Ga naar een site bijvoorbeeld http://www.photobucket.com of mijnalbum.nl
Daar kan je jezelf registreren en foto’s uploaden.
Zodra je dat hebt gedaan hebt staan je foto’s geupload in je album op de site.
Onder de foto’s staan codes. Je hoeft alleen de IMG code te kopieren en te plakken in het venster waar je je berichten tikt zoals je normaal doet op het forum.
- DS 3 E-HDI Airdream
Vandaag de rubber mat opgehaald bij de dealer, kost wat maar dan blijft het wel netjes achterin de kofferbak.
Ook eens ff kijken of ik die asbak/bekerhouder kan bestellen.
Heb er alweer bijna 1000 km opzitten en iedere km is genieten.
Gisteren voor ‘t eerst de grote milkshake van de bekende fastfoodgigant met de gouden M in de bekerhouder gezet: ook dat past.
Bekers staan wel schuin (en klem) maar als de deksels er goed opzitten is er niks aan de hand
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
- DS 3 E-HDI Airdream
Vandaag deze velgen op MP gezien, man wat zijn ze vet maar vind ze eigenlijk nog net wat te duur.
18 inch???? Dan heb jij waarschijnlijk nog geen kunstgebit…
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Alleen de hoogte van band is 45, is te hoog, en dan de breedte en ET waarde van velg en band, te breed,je hebt dan kans dat het aanloopt tegen de veerpoten en wielkasten (volgens de dealer)meten is weten?
maar het zijn mooie velgen,en de prijs is OK.
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
- DS 3 E-HDI Airdream
adirem schreef:18 inch???? Dan heb jij waarschijnlijk nog geen kunstgebit…
De E90 van een maat van me heeft ook 18 inch en daar is naar mijn beleving heel goed mee te rijden.
Zorg van Mads3 is wel terecht. Gebruik onderstaande omrekentabel.
http://www.gbshop.nl/content/informatie/technische-info/omwisselingsberekening.htm
Had zelf te hoge wang in verhouding tot breedte band waardoor winterbanden aanliepen. Dat staat overigens nog los van ET waarde e.d.
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
- DS 3 E-HDI Airdream
Ondertussen is de brief aan de importeur bereffende mijn ontevreenheid over het navigatiesysteem gelezen en beantwoord.
De dealer heeft mijn auto 6 januari geleverd (2 maanden na het uitkomen van de nieuwe software) en bij de levering zat de oude software geleverd.
Dealer gaf te kennen hier niets aan te gaan doen, waarop ik heb duidelijk gemaakt hier niet akkoord mee te gaan.
Gisteren gebeld door de dealer, zij hebben van Citroen Nederland de opdracht gekregen mij alsnog de nieuwe software te leveren, ZONDER kosten.
Heeft het toch geholpen!
Zie mijn post bij andere rubriek over navigatiekaart. Overigens beetje overbodig om zelfde boodschap op meerdere plekken te verkondigen
- DS 3 E-HDI Airdream
Ik vertel t hier omdat t mijn topic is, ik heb het kort bij Rivanov getikt omdat ik wist dat hij in hetzelfde schuitje zit.
En ik merkte het op omdat het in het verleden wel eens gewoonte werd om gal te spuwen over 1 topic in alle topics die er maar waren vandaar.
Dus niet lullige bedoeld
- DS 3 E-HDI Airdream
Geen punt
- DS 3 E-HDI Airdream
Vandaag voordat ik t vrouwtje bezocht, nog ff langs de dealer.
Rare rammel in de uitlaat bij de einddemper, pak ik het sierstuk vast is het weg.
Staat daar ff een dikke DS5 buiten, blijkt een 200 PK versie.
Was van de verkoper die mij mijn DS3 had verkocht, dus ik vragen of ik ff mocht zitten.
Hij zegt hier heb je de sleutel, ga maar sturen. Dat kon ik natuurlijk ff niet laten
Ding is echt belachelijk snel, zo hitsig dat je er bijna niet rustig mee rijden kan.
Maar wat een verschil van versnellingsbak, echt zalig vergeleken met de DS3
Deze was full options, dus ongeveer 45K heb je um