Cooper schreef:Voor een gris silex TZx voorbumper houd ik me nog altijd warm aanbevolen!!!
Ciao
Jorik
Shit, heb er net een weggegooid in die kleur, al was dat er één van een TGI…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik had geen meegespoten bumpers Wout (TGI!!), en trouwens… die voorbumper was flink aan het afbladderen.
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Nou van de week is de BX dan alsnog over de 300.000 km gegaan, het zag er even slecht voor em uit na zijn aanrijding, maar na de reparatie dieselen we weer vrolijk comfortabel verder… morgen moet ie naar de keurmeester voor een APK gaat ie vast redden de ouwe kilometervreter!
Gr.
Jorik
Cooper schreef:Nou van de week is de BX dan alsnog over de 300.000 km gegaan, het zag er even slecht voor em uit na zijn aanrijding, maar na de reparatie dieselen we weer vrolijk comfortabel verder… morgen moet ie naar de keurmeester voor een APK gaat ie vast redden de ouwe kilometervreter!
Gr.
Jorik
Dan is ie net ingelopen, joh
Dat kan ik als *ouwe bx-dieselaar* je wel zeggen
Mooie stoelen heb jij trouwens (zucht).
Zijn dat die uit een Sport ??
Met verstelbare lendesteun ?
(hebbe hebbe)
Bram schreef:Mooie stoelen heb jij trouwens (zucht).
Met verstelbare lendesteun ?
Dat zijn stoelen uit een BX 16V, maar ik weet dan weer niet of het Mk1 of Mk2 is.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Bram schreef:Mooie stoelen heb jij trouwens (zucht).
Met verstelbare lendesteun ?Dat zijn stoelen uit een BX 16V, maar ik weet dan weer niet of het Mk1 of Mk2 is.
16v Mk1
Nou de keuring was een succes hoor, naast de kosten voor de keuring en de roetmeting maarliefst EUR 0,10 aan onderdelen verspijkerd (nieuw lampje). Dus na een periode van fikse schade en bijna verlopen APK gaat deze TZD Turbo weer vrolijk verder hoor! Dit weekend moet ie trouwens weer 800 km rijden en deze week halen we de 500 ook nog wel dus kilometervreten terwijl ik lekker op de middenarmsteun hang met een goed stukkie muziek…BX all the way!!!!!
Cooper schreef:Nou de keuring was een succes hoor, naast de kosten voor de keuring en de roetmeting maarliefst EUR 0,10 aan onderdelen verspijkerd (nieuw lampje). Dus na een periode van fikse schade en bijna verlopen APK gaat deze TZD Turbo weer vrolijk verder hoor! Dit weekend moet ie trouwens weer 800 km rijden en deze week halen we de 500 ook nog wel dus kilometervreten terwijl ik lekker op de middenarmsteun hang met een goed stukkie muziek…BX all the way!!!!!
Mooi zo…..weer een tzd-turbo een jaartje langer op de weg.
Jaag de Golf TDI’tjes maar de stuipen op het lijf.