Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Op 22 januari as. bent u als lid van de vereniging vanaf 13.30 uur welkom in de Brasserie/Restaurant Korderijnk, Stationweg 31 te Twello voor de nieuwjaars bijeenkomst.
Staat het nieuwe jaar in het teken van het getal twee, onze bijeenkomst staat in het teken van een bijzondere twee, namelijk de GS-Birotor. Een model van de Citroen GS dat helaas niet in Nederland leverbaar was, zal deze middag acte de presence geven.
Naast een 1:1 model zal ook het 1:18 schaal model aanwezig zijn. Zeer recentelijk is een fraai schaalmodel van de Birotor op de markt gebracht. Leden die het betreffende model hebben besteld tijdens de A.L.V. kunnen deze zelfs meenemen!
Op deze middag kunt u niet alleen de handschudden en bijpraten met andere leden, maar ook het unieke GS Birotor model in levende lijve bekijken. Ook zullen deze middag filmbeelden van de GS Birotor worden getoond
En alsof het niet genoeg is, hebben we voor alle bezoekende leden een presentje en een speciale aanbieding.
Kortom, voldoende reden om zondagmiddag 22 januari a.s. af te reizen naar Twello.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Tevens is er bij de nieuwjaars bijeenkomt mogelijkheid tot aanschaf van een onderhoudspakket bestaande uit:
- 5 ltr olie 15W40 of 20W50.
- oliefilter.
- luchtfilter.
- 4 bougies.
Tevens is de postorder service ook aanwezig dus is er iets wat U nodig hebt laat het me weten en ik neem het mee voor U.
Mijn gegevens met de onderdelenlijst kunt u vinden in de laatste Gazette.
Totaal aantal Berichten: 425
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Ik ben erbij! (wel met C5) maar toch!
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
Dus een liefhebber, geen lid, kan dus beter thuisblijven?
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Is helaas alleen voor leden. Je kunt wel terplekke lid worden als je belangstelling hebt.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Tot morgen!!
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Het was een geslaagde middag met veel opkomst met een goede barbeque. Erg mooi model van een GS Birotor van het merk otto meegenomen.
Ook was de 1:1 GS birotor erg leuk om te zien die binnen stond,die eigendom is van Peter van Bemmelen.
Foto’s heb ik niet, iemand anders??
Jazeker!
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’