Gatsamme nou…ik had behoorlijk moeite om het bestellertje te mennen,ik vond het ook niet alles.
Maar de C15 heeft nog steeds dat onderhoud nodig,Het dynamolampje doet het nog steeds en het vreselijke kraken bij fors optrekken( ik denk de motorsteun onder accu) sorry dit of-topic.
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Die dynamo`s zitten vast op álle AXen 205jes en 309`s…
Dat moet toch lukken?
leg je die ouwe op de plank om tzt eens te laten reviseren (of zelf proberen )
Had dat even gezegd van die motorsteun, hadden we gisteren kunnen kijken aan welke kant de motor omhoogkomt wanneer je “wegrijdt” met de parkeerrem erop
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Maurice van Mourik schreef:
Die dynamo`s zitten vast op álle AXen 205jes en 309`s…
Dat moet toch lukken?
leg je die ouwe op de plank om tzt eens te laten reviseren (of zelf proberen )Had dat even gezegd van die motorsteun, hadden we gisteren kunnen kijken aan welke kant de motor omhoogkomt wanneer je “wegrijdt” met de parkeerrem erop
Ja dat klopt dat zal ook wel lukken,met een andere dynamo en eigenlijk heb ik niet zo’n problemen met dat (beetje) waarschuwen van het lampje
De motor gaat bewegen bij het optrekken,en het geluid komt uit die hoek,je voelt het zelfs!
Ik denk dat het rubber in die steun “murf"is geslagen,en dat staal op staal komt, je voelt het blok ook bonken als ie koud is ( ik rij nog met een oude carbu…)met schokken in het optrekkenIk ga morgen wel eens die steun eruit halen,kijken of ik iets kan zien!!
Ik had het je inderdaad nog willen vragen!!!! maar met wegrijden..bonk kraaaak dacht ik meteen; Shit…Maurice vergeten te vragen
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist