Ik heb de hulpveren er nu zo’n 4,5 jaar (90.000 km) onder zitten maar merk niets van slijtage. Vaak rijd ik onbeladen maar soms ligt ie ook helemaal vol met zware zooi. Zoals ik het nu kan zien helpen de veren eigenlijk alleen maar de achteras ipv belasten.
Hartelijke groet,
Marcel
Hallo allemaal,
Ik heb al sinds 2006 de hulpveren van de firma MAD nu kort geleden als ik over een hobbel reed hoorde ik een metaal knerpend geluid achter. Na wat onderzoek bleek een van de hulpveren te zijn gebroken en de andere is nog in orde. Oorzaak misschien metaal moeheid? Er zit een gastank achterin en ik rijd vaak met het gezin dus regelmatig matig tot zwaar belast.
De veren zijn tot erg bevallen tot dat er één was gebroken.
Mvg Ernst
Hallo Ernst,
Voor zover ik weet geeft MAD levenslang garantie, et proberen waard zou ik zeggen.
Hartelijke groet,
Marcel
Hallo,
Bedankt voor de tip. Ik heb er waarschijnlijk geen bon meer van mar het is het proberen waard.
mvg Ernst
Hallo Citroën vrienden,
De tip was goud waard ik krijg nieuwe hulpveren van de Firma MAD.
Een perfecte service !!!!!!!!!
Bedankt,
GRT Ernst
Totaal aantal Berichten: 242
- C4 (2004-heden) 2.0 hdi 16v Exclusive H6 berline, 2009
Wordt het veercomfort minder door die hulpveren ?
Mijn Xsara (berline) heeft vorig jaar een nieuwe achteras gekregen, maar hangt nog steeds wat door. Een hobbelige vering past natuurlijk niet bij een Citroën…
Ex: 3x ZX D, 1x Xsara TD, 1x Xantia V6
Ook in bezit: Volvo 240 sedan, Daf 55
Ernst, gefeliciteerd met je nieuwe veren!
Gerben, het comfort wordt iets stugger maar ik vind het lekkerder rijden met de hulpveren.
Hartelijke groet,
Marcel