voge schreef:Ronald_Xantia schreef:het zijn de kilos die je tegenwoordig de das om doen.
Vertel mij wat, ben niet voor niets gaan sporten!!
![]()
Maar goed, het lijkt toch al met al een mooie auto!!! Ik snap alleen niet dat een bedrijf je geen proefrit laat maken voordat je tot een prijsafspraak komt…
als men dat tegen mij had gezegd dat je eerst de auto moet kopen voordat je mag rijden dan ga ik direct rechtomkeer
tsja, dat doet iedereen denk ik.. Zo erg was ‘t ook niet he.
1. prijsafspraak zonder te tekenen
2. proefrit
3. handtekening
toch?

Totaal aantal Berichten: 459
- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
citroenc2 schreef:voge schreef:Ronald_Xantia schreef:het zijn de kilos die je tegenwoordig de das om doen.
![]()
Maar goed, het lijkt toch al met al een mooie auto!!! Ik snap alleen niet dat een bedrijf je geen proefrit laat maken voordat je tot een prijsafspraak komt…
als men dat tegen mij had gezegd dat je eerst de auto moet kopen voordat je mag rijden dan ga ik direct rechtomkeer
Kom op jongens, wel goed lezen. Want ja, ik heb de uitzending van Radar een paar maanden geleden over A4 auto´s ook gezien.
Ik heb de auto niet hoeven kopen voor de proefrit, ik heb ook niks hoeven tekenen en ik hoefde ook geen aanbetaling te doen voor de proefrit.
Gr. Ronald
C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)
http://images.spritmonitor.de/477229_5.png
Ronald_Xantia schreef:citroenc2 schreef:voge schreef:Ronald_Xantia schreef:het zijn de kilos die je tegenwoordig de das om doen.
![]()
Kom op jongens, wel goed lezen. Want ja, ik heb de uitzending van Radar een paar maanden geleden over A4 auto´s ook gezien.
Ik heb de auto niet hoeven kopen voor de proefrit, ik heb ook niks hoeven tekenen en ik hoefde ook geen aanbetaling te doen voor de proefrit.Gr. Ronald
ops: ik las alleen het bericht van voge dus vandaar
maar dit is toch netjes verder en hoop dat je veel plezier van de c5 heb
en lekker goedkoop he tanken
Ronald_Xantia schreef:Kom op jongens, wel goed lezen.
Zie mijn heldere uitleg een paar berichtjes geleden

Totaal aantal Berichten: 459
- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
voge schreef:Ronald_Xantia schreef:Kom op jongens, wel goed lezen.
Zie mijn heldere uitleg een paar berichtjes geleden
Inderdaad, zo was het. Voor je het weet gaan de vreemdste berichten de wereld over
Gr.Ronald
C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)
http://images.spritmonitor.de/477229_5.png