Weet iemand waar ik zo’n plaat kan uitprinten met alle tectyleerpunten voor de gs.
De betreffende auto stond er dan een doorkijkcarroserie(tekening) op.
Gr. Wim.
Hallo,
Op de Duitse site:
vind je alles wat je weten wilt onder de knop “Korrosionsschutz” in de linkerbalk onder “GS und GSA” (vrijwel onderaan).
Zelf heb ik mijn GS met het scheepsspul Tenco Anti-Rustcompound in de vloeibare variant voor holle ruimten behandelt, en ben daarover erg tevreden. Het kruipt overal tussen (wekenlang blijft het kruipen), en het is gemakkelijk aan te brengen. Ook is het goedkoop (30 euro voor 5 liter op bunkerschepen, hetgeen ruimschoots voldoende is voor twee behandelingen), en werkt het heel goed over bestaande roest, dat helemaal verzadigd raakt.
Dit alles in tegenstelling tot bijvoorbeeld Mike Sanders/Timemax/Siega Fett. Dat komt weliswaar als beste uit de test, maar als je ziet dat door deze fabrikanten op het proefkokertje van 45 cm bijna een halve kilo van hun spul is aangebracht, dan mag dat geen wonder heten…
Succes,
Si vous partez en Renault, vous rentrez à vélo!
Pollux schreef:Hallo,
Op de Duitse site:
vind je alles wat je weten wilt onder de knop “Korrosionsschutz” in de linkerbalk onder “GS und GSA” (vrijwel onderaan).
Zelf heb ik mijn GS met het scheepsspul Tenco Anti-Rustcompound in de vloeibare variant voor holle ruimten behandelt, en ben daarover erg tevreden. Het kruipt overal tussen (wekenlang blijft het kruipen), en het is gemakkelijk aan te brengen. Ook is het goedkoop (30 euro voor 5 liter op bunkerschepen, hetgeen ruimschoots voldoende is voor twee behandelingen), en werkt het heel goed over bestaande roest, dat helemaal verzadigd raakt.
Dit alles in tegenstelling tot bijvoorbeeld Mike Sanders/Timemax/Siega Fett. Dat komt weliswaar als beste uit de test, maar als je ziet dat door deze fabrikanten op het proefkokertje van 45 cm bijna een halve kilo van hun spul is aangebracht, dan mag dat geen wonder heten…
Succes,
Super , die hele site trouwens, behalve die taal waardeloos lezen vind ik duits.