Zoals beloofd, mijn topic met foto’s.
In november dit besteld:
Citroen DS3 E-hdi in de kleur Gris Manitoba, met Rouge Carmen dak.
- Pack Select MyWay Confort
- Pack Cuir Claudia Mistral Lama
- Achterspoiler met 3de remlicht
- Sierlijsten achterlichten chroom
- Mattenset Velours
- Koffermat
- Bagagenet in kofferruimte
- “Luxe” kentekenplaten
En afgelopen donderdag dit ook bijna gekregen.
Bijna, want de luxe kenteken platen en de achterspoiler mistte. Beetje jammer dat ik dit zelf moest opmerken. Maar ook zonder beide zaken rijdt de DS3 uitstekend!
Kenteken en spoiler komen uiteraard nog wel.
Dramlampjes:
Citroen DS3 1.6 e-hdi Airdream So Chic (2012) Gris Manitoba/Rouge Carmen
Oktober 2015: 130.000 km
Als ik de foto’s bekijk dan zie ik dat de letters uberhaupt missen
Veel plezier, mooi he die combi van zwart met beige/off white leer!
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Veel plezier gewenst!
Wel vreemd dat de flappen aan de voorzijde van je zittingen ook beige zijn, die zijn bij mij namelijk gewoon zwart.
Rare jongens die Fransen, net als Nitro+ is de voorste flap leer op de zitting idd zwart bij mij
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 416
- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Mooi hoor, waanneer in November besteld? Ik had de mijne (SportChic 1,6 e-Hdi 112 pk) besteld op 26/11 en rij er nu al een week & 1000 kms. in rond met een prima gevoel.
Hopelijk bevalt het jou even goed. Heel mooie stoelen trouwens, maar wel bleek dat wit en daarom zou ik dit nooit kiezen. Goed dat je ook navi/hifi light gekozen hebt heb je gewoon een mooier dashbord, betere hifi en blauwe tand verbinding voor je telefoon (al gaat het met mijn rotte Samsung wel eens in conflict, Nokia gaat wel prima!).
Ik wens je veel plezierige en vooral veilige kilometers .
Dank allen!
Volgens mij ergens de 2 of 3de week van November de bestelling uitgezet bij de leasemaatschappij. Wanneer Citroen de order heeft geplaatst, dat weet ik niet.
@Neufeglise Thierry & Nitro+,
Verrek, jullie hebben gelijk. Als ik op de configurator op de website van Citroen kijk, dan hoort die “flap” inderdaad zwart te zijn. Haha, heb ik in ieder geval een unieke DS3
Citroen DS3 1.6 e-hdi Airdream So Chic (2012) Gris Manitoba/Rouge Carmen
Oktober 2015: 130.000 km
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Misschien was het zwarte leer voor die flatjes wel op. Maar daardoor is jouw DS3 inderdaad wel uniek!
Misschien een foutje op de stoelen, maar wel een leuke
Even wachten nog op de spoiler en dan nog een keertje foto’s maken dus.
Leuke kleurstelling heb je gekozen zo met het interieur en de grijze lak met rood dak. Heb er nog geen gezien op deze wijze.