Hallo bij deze wil ik mijn even voorstellen. Mijn naam is Eric en ik kom uit Valkenswaard.
Na 9 jaar een Mitsubisch Evolution 7 hebben gehad, werd het tijd voor iets anders.
Mijn oog was gevallen op de Citroen DS3 Racing.
Ik heb hen op 4-1-2012 opgehaald, en tot op heden bevalt hij erg goed.
Hier wat foto’s.
Groetjes Eric…
Eindelijk iemand met de juiste kleur Racing…
Welkom
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Ik wil nu alvaste een afspraak maken voor het overnemen van de auto op termijn (7 jaar dus?): ben op 30-9 jarig en mijn initialen zijn TN en ach die D, dat is mijn dochter Dieuwke.
Dus laat het maar weten tegen die tijd.
Veel pelzier hoef ik je natuurlijk niet toe te wensen, je hebt bakken daarvan opgehaald op 4-1
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Ik kwam jou vanochtend tegen op de Dommelsedijk. Jij richting Westerhoven en ik richting Dommelen. Rond 9:00 ongeveer. Ik reed in de witte DS3 met zwart dak.
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
Ja, erg gaaf! En inderdaad de beste combi in mijn ogen
Heel plezier en vooral veilige km’s ermee!
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Gefelicteerd!
Ik heb de mijne vandaag besteld. Uiteraard in de enige juiste kleurstelling voor een DS3 Racing!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Zoals ik ook al tegen Iwanb over zijn racing schreef helemaal TOP
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Welkom @ t forum en veel plezier met je nieuwe auto.
Wat heb je nou voor schermpjes hangen rechts van je pook?
Telefoon zit al in de auto geintegreerd toch?
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Het zou iets van een rondetijdenteller kunnen zijn en iets van een g-krachten meter of een iPhone….
Frosty85 schreef:Welkom @ t forum en veel plezier met je nieuwe auto.
Wat heb je nou voor schermpjes hangen rechts van je pook?
Telefoon zit al in de auto geintegreerd toch?
Bedankt allemaal.
Het bovenste scherm is een Alpine EX-10 deze is voor de ipod bediening.
Het onderste scherm is de Stinger DSI. Deze geeft de vaste flitspalen aan, maar laat ook zien of ze aan staan, en ook de mobiele radarcontrole geeft deze weer.
Groetjes Eric.
En hoe bevalt jouw Stinger?
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
altijd makkelijk, zeker met een Racing ;D
Gefeliciteerd met de aanwinst, heerlijke auto en eindelijk weer eentje die in de echte racing kleuren is uitgevoerd.
Je extra hardrij apparatuur is wel handig met een Ds3 en zeker zo eentje
Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Gefeliciteerd met de DS3 Racing.
weer een Racing in Nederland.
En dat ook nog eens zo snel kwa levering.
Ik heb er toch echt wat langer op moeten wachten.
Nu zag ik als ik goed keek een middenarmsteun.
klopt dat??
zat deze er ook al standaard in???
Iwanb schreef:En hoe bevalt jouw Stinger?
Iwanb ik heb de stinger dsi al zo’n 8 jaar, ik heb hem uit mijn andere auto gehaald en hij bevalt me zeer goed. De stinger heeft mij al veel geld bespaart.
Groetjes Eric….
blue dolphin schreef:Gefeliciteerd met de DS3 Racing.
weer een Racing in Nederland.
En dat ook nog eens zo snel kwa levering.Ik heb er toch echt wat langer op moeten wachten.
Nu zag ik als ik goed keek een middenarmsteun.
klopt dat??
zat deze er ook al standaard in???
Blue dolphin ik heb de Citroen in december 2011 gekocht, ik zou erg veel korting gekregen van een Citroen dealer uit Culemborg, maar dan moest ik hem in 2011 op naam zetten. Ik heb toen een Citroen dealer uit Waalre gebelt hoe dat kon zoveel korting en of hij mee kon met die prijs. Hij zij van die korting dat dat kon omdat als ze een auto langer als een half jaar hebben staan dan gaat deze weg met hoge korting omdat ze dan de auto anders moeten registreren,In Waalre zijn ze gaan kijken of ze aan een ds3r konden komen deze moet dan uit eigen regio komen, en ja hoor in Helmond stond er een , alleen mochten ze van Citroen nederland niet in 2011 maar in 2012 uitleveren, omdat ze maar een aantal auto’s met deze hoge kortingen weg mogen zetten, en daar zaten ze in Waale al aan.
De middenarmsteun heb ik erin laten zetten. Zat ik vorige week in de lijst van wat er standaard op zou zitten wat zie ik staan een “middenarmsteun voor “ik gaan bellen met de dealer in Waalre die heeft contact gehad met Citroen nederland, en nu krijg ik het geld van de middenarmsteun en voor het plaatsen terug. Het schijnt dat er een fout op die lijst zit wat er standaard op zit.
Maar Dereumaux uit Waalre heeft dat heel fijn opgelost voor mij.
Groetjes Eric….