wie kan mij helpen ik heb een citroen saxo 1.1 1996 en deze is ingevoerd, zo gekocht was al ingevoerd nu zit hier een startonderbreker op met code handbediening, kastje zit voor de versnellingspook nu wil ik dit graag eruit laten halen, geeft problemen met starten vanwege de kou( kastje bevoren) en het paneeltje van de code is stuk omdat het dezelfde cijfers zijn bv 0000 nu ben ik langs de citroen garage geweest en die vertelde dat dit kastje er niet uitgehaald kan worden omdat dit een originele startonderbreker is ik heb geen boekje, wie kan mij helpen zodat ik gewoon via sleutelcontact kan starten en niet meer met de code.
Ik heb ook weleens als ik de auto uitzet een zoemend geluid weet iemand wat dit is.
Bedankt alvast voor eventuele reacties
import mmm
kast bevrozen is veel vocht in de auto. Best dit eerst aanpakken. Hoe je een originele startonderbreking ertussen haalt weet ik niet.
Je kan met een haardroger het kaste eens goed warm blazen en proberen te starten. Lukt dit zoek dan asap de reden waarom er vocht in de auto zit.
Ben je zeker van de batterij?
Paneeltjes vindt je bij een sloopbedrijf.
Voor een boekje moet je even in je pm kijken
Dank voor de reactie, is gelukt zonder tussenkomst van de garage om de startonderbreker te verwijderen.
Start nu op contactslot een verademing zonder frustratie. gr. Rita