door lakschade moet mijn linker flank opgespoten worden,, maar de sier strips chrome moeten eraf, zijn deze te herbruiken of is het afhalen en weggooien? gerjan
zitten vast met tape.
dus ik kan ze nog opnieuw gebruiken volgens jou? wat voor tape gebruiken ze daarvoor? geen 2componenten lijm dus?
Dubbelzijdige tape. Zekers geen 2 componenten plak zooi
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
amai da moet dan straffe tape zijn,, dus afhalen gaat geen schade opleveren. heb gekeke een nieuwe strip 86 euro.
schone ondergrond, normale dubbelzijdige en je hebt al een goede krachtige verbinding. Die chrome strips wegen niet veel gok ik zo.
ok thx voor de reactie,, ik weet nu wat te doen
Let op, auto’s vanaf oktober 2011 hebben strips die zijn vastgeklikt!!!
Er zitten dan enkele gaten in het plaatwerk waar plastic pinnetjes invallen. Of ze dan zijn vastgeschroeft of geklikt, dat weet ik niet.
ah dus er is verschil? , dus los halen ,, dan kan je ze er daarna niet meer gebruiken of wel?
Totaal aantal Berichten: 33
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 PK Tendance
- DS 3 1.6 E-HDI 90Pk Airdream So Chic
Gerjan30 schreef:amai da moet dan straffe tape zijn,, dus afhalen gaat geen schade opleveren. heb gekeke een nieuwe strip 86 euro.
hier kosten ze geloof ik 150 ouzo… waar tover jij ze vandaan voor 86 euro Gerjan30?
DS3 e-HDi Noir Obsidien - Blanc Opale / Pack Select Confort / Pack Connect Hifi. DS3 rijders; 05-01-2012 tot 28-11-2012. Na 22.415 fijne, veilige kilometers heeft de DS3 plaats gemaakt voor een C4.
C4 1.6 HDi Tendance Gris Aluminium Start KM-stand; 38.800
16 September is onze prachtige dochter Esmay geboren!!
voor 1 stuk he,, via citroen dealer
Vastgeklikt? Ik ben blij dat ik geen gaten of strips op m’n auto heb.
je hebt geen ds3 dan?
@Gerjan30: bij DS3’s met productiedatum voor 1 juli 2011 en uitvoering chic of so chic moest je voor de strips bijbetalen, niet iedereen heeft dat gedaan.
O wat is het toch mooi op de weg met al die CitroĆ«ns…
Nu na lange Citroƫnloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
yep