Hupsakee, weer een CX erbij ! Of wordt het met de AX Rogier ? Leuk dat je erbij zult zijn !
Tja, Nigel, een verhaal apart. Ik kreeg van zijn clubgenoot Brian afgelopen weeekend te horen dat die altijd zaken deed over de ICCCR met Mick. Want Nigel, daar kom je niet meer vanaf als die één keer begint te praten. Nou, daar weten Rens, Peter en ik alles vanaf. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit, Nigel of Mick, zeker niet als de laatste in zijn ‘office’ is. En Brian had ook nog een mooi verhaal over de kerk van Nigel vol met bijzondere Citroëns. Daar werd er één uitgehaald die was verkocht, een DS. Bij het naar buiten trekken zou die in tweeën zijn gevallen, zo rot als die was. Zijn SM zou volledig zijn ‘gedaan’ jaren geleden, maar sindsdien is er geen kilometer mee gereden. Nou afijn, Nigel had ons zelf ook al verteld dat er een hoop restauratieprjecten in de kerk staan en dat er fondsen nodig zijn voor het herstel.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Praten kunnen ze allebei! Het interview met Nigel is echt british, vooral waar hij heel snel zegt dat het niet gaat regenen. En zo is het: het gaat niet regenen!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Dan heb ik blijkbaar mazzel gehad met Nigel
Met mijn huidige AX heb ik half Europa en 3 worldmeetings afgereisd, ik wil wel ‘s een keer met de CX op vakantie!
Ik zit mij echt te verheugen op de leuke routes door Yorkshire.
Na overleg inmiddels ook opgegeven voor het dagprogramma op de vrijdag.
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ha Rogier, gezellig dat je mee gaat! Een AX erbij was ook leuk geweest, maar ik begrijp dat je de CX ook eens af en toe wat moet gunnen. Jammer dat Tjerk nog niet mee kan in z’n eigen AX…
Haha die Nigel, mooie vent! Ben benieuwd of hij ons aan het warme bier kan krijgen…
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
par eXeMple! schreef:Jammer dat Tjerk nog niet mee kan in z’n eigen AX…
Dat roze papiertje pastic kaartje is er toch zeker wel in augustus?
Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Maar dan mag ie, totdat ie 18 is, niet zonder begeleiding van een meerderjarige met rijbewijs rondrijden
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oh, nieuwe regels van tegenwoordig…
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Cire schreef:Maar dan mag ie, totdat ie 18 is, niet zonder begeleiding van een meerderjarige met rijbewijs rondrijden
En dat, rijden met begeleiding, mag alleen in Nederland.
Kortom, onze Tjerk gaat mooie fotootjes knallen in York in plaats van de CX de sporen geven.
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Haha, zo denk ik er ook over Een AX erbij zou zeker erg leuk zijn, maar dat komt misschien nog wel.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
- CX 2400 Super
Bovenaan p.16 ging het over de kerk van Nigel. De Yorkshire Evening Post heeft Nigel in zijn kerk geïnterviewd: klik!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
‘Nothing that money can’t fix’ als ‘famous last words’. Ik vrees dat zelfs een geldbron niet genoeg is, maar een heuse goudbron nodig is, als ik het zo zie. De behoefte dit van dichtbij te zien, is wel wat geslonken.
- CX 2400 Super
“This was a church that needed a use and these were cars that needed a home”. Zo gezegd is er geen speld tussen te krijgen!
- CX 2400 Super
De lunch tijdens de gezamenlijke reis is in de Bridge Inn in Grinton, een authentieke pub in een authentiek Yorkshire dorp.
Ze bieden ons een warm buffet aan met:
- Lamb Hot Pot: Casserole of Lamb with Onions, Carrots & Herbs topped with our own Black Pudding;
- Steak & Ale Pie: Traditional Pub Favourite, Melt in the Mouth Steak, braised in Ale with a short crust pastry top;
Beide opties worden vergezeld van groenten en aardappelen. Vegetarische en andere diëten kunnen worden gerespecteerd.
Als nagerecht is er de keuze uit:
- Old English Mixed Fruit Trifle;
- Traditional Apple & Blackcurrant Crumble with Custard.
Zijn dit geen omschrijvingen die het water in de mond doen lopen? Robin, Peter en ik hebben er tijdens onze verkenningstocht begin december gegeten en we vonden het er allemaal goed smaken!
Totaal aantal Berichten: 323
- ID/DS DS 21 5 bvh
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
Nummer 14 meld zich: een DS er bij.
Ik zie dat er veel snelle jongens mee gaan, wij tuffen er lekker achter aan.
Goed initiatief, leuke plannen!
Hydro
Elle va comme les pompiers!