24 maart ben ik er bij, 14 april onder voorbehoud!
Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
@Snakeye2209
Bij mij is het mijn wederhelft.
we zijn alleen nog aan het ruzien met welke DS3 we gaan rijden.
Da’s niet zo moeilijk, toch?!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
blue dolphin schreef:@Snakeye2209
Bij mij is het mijn wederhelft.
we zijn alleen nog aan het ruzien met welke DS3 we gaan rijden.
Maakt niet uit, als jullie beide maar aanwezig zijn
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Ik ga kijken of ik er de 24e maart ook bij kan zijn!
14 april gaat niet, dan heb ik de voorjaars BBQ met mijn circuit auto club
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
24 maart heb ik al een andere verplichting, 14 april weet ik nog niet zeker of ik kan.
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Hallo, ik wens gerrit en iwan vandaag veel plezier toe bij het bespreken en uitzetten van de toerrit. dat het maar een leuke dag mag worden. ben benieuwd hoe de ijsseltocht gaat verlopen.
groeten victor
Thanks, dat gaat lukken!
Zojuist vertrokken uit Heiloo!
Vandaag hebben Gerrit van Kampen en ik de route uitgestippeld en kennis gemaakt bij het DS Center in Zwolle. Met de Racing hebben we de door Gerrit uitgeschreven route gereden en hebben een waanzinnig leuk eindpunt gevonden waar we wat ‘luchtigs’ kunnen gaan eten na afloop van de toer! De route is er een die de DS3 op het chassis geschreven is, ik was onder de indruk!
Wij hopen dan ook dat 24 maart zoveel mogelijk DS3’s zullen aansluiten. Het plan is om 24 Maart om 10 uur te verzamelen bij het DS Center in Zwolle en om 11 uur te starten met de toertocht, die als thema heeft gekregen: ‘Van hanzestad tot hanzestad’...
Dat is mooi 24 maart heb ik de hele dag de tijd! Verheug me er op!
Denk dat wij (2 personen) er ook bij zullen zijn, maar nog even onder voorbehoud…
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
24 Maart helemaal prima !
Hoelang hebben jullie de tocht weten te maken ?
Hulde aan de opzetters van de tocht (tot zover).
De tocht qua rijden is circa 1.5 uur.
voor mij is het ook prima! goed gedaan
Voorlopig zou het nog moeten lukken op de 24ste. (Er bestaat een kleine kans dat ik moet werken)
Ben wel blij dat het slechts 150km rijden is… op m’n vrije zaterdag dus om 08:30u in de auto…. da’s effe wat minder.
(normaal gesproken is de zaterdag onze uitslaapdag, de enige van de week)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it