Ik ben van plan andere koplampen in de c2 te zetten vtr 1.4 angel eyes.
Ik ben vrij handig , is het zelf te doen in en uit bouwen ? ik zie maar 1 schroef zitten.
Moet ik ze op nieuw laten aanmelden bij de boord comp ?
Mss vraag voor de citroen monteurtje?
Even de voor bumper verwijderen dan pak je ze er zo uit.
Verde even meten op de stekker maar bij de meeste kun je ze zo oversteken alleen angle eyes aansluiten op de stadslichten en de dagrijlampen aansluiten via een relais zo zitten ze bij zodra contact aangaat gaan ze branden zet ik de verlichting aan gaan ze uit
het enigste latige is de hoogte motors dat moet je even uit puzzelen.
gr opa
opa kan het toch niet laten maar het houd mij wel jong!!!
Ik wil graag xenon verlichting plaatsen in mijn c2 vtr 1.4. bwj 2004
Kan ik die zo plaatsen of moet ik een universele kabelset met relais er tussen zetten met canbus?
Volgens de sommige kan je zien of je canbus hebt door een lampje eruit te halen , krijg je een waarschuwing op je display dan heb je canbus.Als ik dit doe dan gebeurd er niets.Volgens mijn info is de c2 wel degelijk canbus.
Wie kan mij meer info geven ovver het plaatsen van xenon voor de c2
Bij mij heeft het tot op heden geen problemen opgeleverd. En het zit er toch al zeker een jaar of 2 in. Heb het destijds alleen wel laten plaatsen, dus weet niet of ze iets gedaan hebben om die meldingen tegen te gaan.
Bedankt voor de snelle reactie Autofan1985.
Heb ook nog even de citroen dealer gevraagd en deze zei dat het zo in de C2 kon zonder extra universele canbus kabel.
En dat scheelt weer een hoop werk met het weg werken van de extra kabels.
Er hoeft ook niks veranderd worden in de boord computer van de auto.Plug en play.
Heb gekozen voor de 8000k versie, even in bouwen en even prof laten afstellen ivm licht beeld.
Hoef geen steeds sjans met mn tegenliggers.
Nu heb ik een xenonset gekocht en niet de goedkoopste hoor na mijn mening € 150 euro en nu is het licht beeld niet goed. Verstrooit lichtbeeld.Iemand enig idee waar het aan ligt? Aan de koplamp of het xenon setje?
Mss dat autofan met wat meer info kan verschaffen want, zo te zien heb jij deoriginele koplampen er nog in.
Oww en voor led verlichting heb ik nog een goeie link. http://www.dealextreme.com/c/car-led-light-bulbs-712?page=15&pagesize=52&pagesort=relevance
Ik heb idd de originele koplampen nog en dat werkt prima. Uitstekend lichtbeeld en ook nooit signalen gehad van tegenliggers over mijn koplampen. Heb er zelf een 4300k setje in zitten.
Ik ben dus geneigd te zeggen dat het dan aan de Xenon ligt. Echter kan ik zo van afstand niks met zekerheid zeggen.