17 van de 51
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
   
Mijn Visa GTI 115
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 26 januari 2012 04:51 PM
  [ # 241 ]

Dat is best heel veel geld voor zo’n onderdeel.

Maar je kan er niet buiten natuurlijk.

Ik mag me dus gelukkig prijzen dat ze bij mij hog helemaal top zijn.

Maar gelukkig zijn ze er nog…

Alhoewel je soms voor dat geld soms een hele VISA kan aanschaffen…

met natuurlijk rotte schotels.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 26 januari 2012 06:39 PM
  [ # 242 ]

Bij het magazijn van “henny” (visaclub) schijnen er imitatie schotels uit Argentinië te koop te zijn…

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
ollie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 54
Geregistreerd: 18-02-2009

Gepost: 27 januari 2012 01:06 AM
  [ # 243 ]

Veerschotels waren plots weer leverbaar vorig jaar bij Peugeot tot mijn verbazing(na wel eens vaker gecheckt te hebben)
Je kunt eens informeren, prijs is ong. idem als de andere kanalen.


gr.
Ollie

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 28 januari 2012 12:33 PM
  [ # 244 ]

Gisteren was het goed weer in Drenthe en hebben we even proef gereden

met de nieuw achterschokbrekers, het verschil met de meer dan 20 jaar oude

originele was direct goed te merken. Wat is Zandvoort 23 Maart nog ver weg.

De proefrit was niet zo heel erg lang, ik had de VISA aan de achterzijde

nogmaals 10 mm per kant naar 20 mm breder gemaakt

Bij het paseren van de eerste de beste snelheids remmende hobbel liepen de

wielen aan, boven in de wielkast.

Iets dat ik al verwachte, maar vooraf niet goed kon meten. Dus met de bredere

en platte slicks gaat dit helemaal niet lukken.

Dus snel teruggekeerd naar de werkplaats en er weer 1een schijf per kant weg gehaald.

We laten het dus bij 1een schijf van 10 mm per kant.

Maar zo was het ook al een hele tijd. Dus dat weten we ook weer.

Alhoewel, 5mm bestaat ook, het is het proberen waard, toch maar bestellen.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Visa 1.4 TRS
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006

- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Gepost: 28 januari 2012 01:21 PM
  [ # 245 ]

Je blijft zo wel lekker bezig!  Smile

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 28 januari 2012 08:06 PM
  [ # 246 ]

Gaaf hè, (met alle respect hoor Kees!!) zo’n “opa” die graag scheurt en zijn auto modificeert bravo

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 18 februari 2012 08:26 PM
  [ # 247 ]

Vandaag een rondritje langs de Citroen garage in Dalfsen gereden om eens te voelen

hoe de VISA GTI 115 zich gedraagt met zijn nieuwe schokbrekers.

Hij doet het geweldig en rijdt geweldig strak, maar uit de achterkant komt nog steeds

een merkwaardig gekreun !! dat niet is verdwenen na het monteren van nieuwe achterschokbrekers.

Om daar geen last van te hebben voer je gewoon de snelheid op en alle andere geluiden

overstemmen dat gekreun. Het gekreun moet dus komen uit de draagarmen zelf.

Snelheid opvoeren… het moest er eens van komen, vanmiddag vanaf Staphorst tot De Wijk

was het heerlijk rustig op de A 28 en heb ik even het gaspedaal laten staan, ook had ik

de wind mee en binnen een mum van tijd stond de snelheids op 170 km en de Tom Tom net

iets boven de 180 km. Ook was hij nog niet helemaal op gang, er waren nog toeren genoeg voor handen.

Maar ik vond het voor daar genoeg.

Het lijkt me beter deze toeren eens te gaan zoeken op de A31 net over de grens…

En dan die garage in Dalfsen wat heb ik weer genoten…

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 19 februari 2012 02:42 PM
  [ # 248 ]

Twee VISA’s die niet stil staan.

Gisteren Zaterdag verreden de ‘‘Legend Boucles de Spa’‘. 2012.

Google of YouTube 8 minuten film met diverse spectaculaire passages van 2twee VISA Mille Pistes.

Die rode komt uit het conservatoire. Thierry Neuville rijdt in de Witte Visa. Mooi he…!!

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 februari 2012 08:27 PM
  [ # 249 ]

Wat een gave beelden!
Ik vind die Fordjes een stuk gecontroleerder door de bochten gaan dan die Porches Wink
Die Lancia klinkt ook wel erg gaaf moet ik zeggen Smile

Ik heb alleen de rode Visa niet gezien…

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 19 februari 2012 08:33 PM
  [ # 250 ]

Dirruk bedankt voor je aanvulling…

Het blijft echt mooi om naar te kijken, dat is nog eens wagenbeheersing.

Echt ‘‘Spectacle Continu’‘.

En zie je wat een mensen daar op af komen…

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 19 februari 2012 08:36 PM
  [ # 251 ]

Welke van de twee Lancia’s. Waarschijnlijk de 0 wagen.

Daar hebben we niet zulke mooie herineringen aan.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 februari 2012 09:35 PM
  [ # 252 ]

Ja klopt die S0 wat er op staat zo te zien Wink

Wat is daar mee dan?

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 19 februari 2012 11:54 PM
  [ # 253 ]

De betreffende 0 wagen zoals hier gebruikt rijdt hier voor de rally uit, om het parcours vrij te maken.

Het is een Lancia Delta S4 een kanon van een auto, slechts 23 kilo zwaarder dan mijn Visa GTI 115 maar in

wedstrijdtrim met 550 pk aan boord. Een projectiel op wielen, met een motor met uitlaatgas Turbo en tevens

voorzien van een mechanische Turbo. Prachtig geluid dat wel. (Volumex)

Maar dan op 2 Mei 1986 op de D18 op de Col de Ominando op Corsica verongelukken Henri Toivonen en Sergio Cresto

met een dergelijke wagen, ze gaan de bocht uit en vallen meters naar beneden alwaar de Lancia geheel uitbrand.

Ze hadden geen schijn van kans. Ik heb toevallig in Sept. 2008 en Sept. j.l 2011 nog de gedenksteen van beide

op Corsica nabij Corte bezocht. Heb daar foto’s van.

Google je deze onderwerpen dan wordt je overladen met info. Google had ik niet nodig het staat mij nog goed

voor ogen.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 20 februari 2012 12:02 AM
  [ # 254 ]

Arjan, de Rode VISA Mille Pistes staat op andere filmpjes, ze zijn daar ook terug te vinden.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 20 februari 2012 10:07 AM
  [ # 255 ]

Dirruk, ik zie dat het laat is geworden, maar bedankt voor deze aanvullende informatie.

Het is hem gegund deze van/de oude rot uit dat vak om te winnen en dan nog met een dergelijke Lancia.

Zoals je weet kwam daar de 037 uit voort.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
 
17 van de 51
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook