ok dus toch zoveel maar is wel duidelijk nu
René van Maren schreef:Tot “max”
Dat is altijd goed
Zo.
Was net na het eten, tringggg daar is web met het juiste onderdeel…nog ff gekletst en een warme trui aangetrokken. ik heb het stuk weer gemonteerd, en de slangen op elkaar aangepast (ingekort)
Alles ging gesmeerd (dacht ik) de motor gestart, en het ontluchten kon beginnen… zie ik daar nou een druppel? zal wel oud zeer zijn want de hele achterkant van de motor was al groen.
Zie ik ineens op een plekje onder het afgebroken stuk een o-ring liggen ...Ships, wat is dat nou?? een vaag vermoeden begon te dagen…....ik naar binnen en de afsluit o-ringen gepakt….ik had er drie! en dat is één te veel. conclusie; ringetje erafgevallen tijdens het monteren.
Ik de boel weer losgehaald en het ringetje geplaatst. De zooi weer aangesloten en ontlucht/bijgevuld….motor lekker laten draaien en de bende opgeruimd….Trek ik mijn deur open, en wat denk je?? SNIKHEET binnen :15 ...zoals het er nu naar uitziet ben ik dus onbeschadigd uit de ellende gekomen!!!
wil nog één ding kwijt…WEPPIE, BEDANKT!!!!!! je hebt wat te goed!
gefeliciteerd met de victorie!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Mooi dat ‘t allemaal weer in elkaar zit!!! Gefeliciteerd!! (En nou maar hopen dat ‘ie geen schade heeft opgelopen)
Geen schade…alles doet het als vanouds
René van Maren schreef:Geen schade…alles doet het als vanouds
Wat een geweldig vertrouwen hebben we toch in onze Xantia’s
Mooi dat het weer gefixt is.
Meteen de banden lekker wezen volblazen…mocht wel weer eens…
en de benzinetank
Nieuwstaat….iemand interesse?
René van Maren schreef:en de benzinetank
Dacht dat er zo’n LPG bommetje in de koffer lag?