Totaal aantal Berichten: 581
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
Over een klein maandje is het de bedoeling dat ik ga afstuderen voor de Master Bedrijfscommunicatie. Voor deze scriptie heb ik de vrijheid gekregen zelf een onderwerp te bedenken, maar deze vrijheid is meestal aan mij niet besteed. Ik ben niet zo goed in het ‘out of the blue’ komen tot een onderwerp omdat mijn gedachte op die momenten nogal een rommeltje worden en er van alles door me hoofd schiet. Echter, Citroën als merk en als bedrijf vind ik heel interessant en er moet best een koppeling mogelijk zijn tussen vraagstukken die voor Citroën gelden en een algemeen onderzoeksonderwerp. Dus is er iets op het gebied van bedrijfscommunicatie (marketing-communicatie, corporate etc) wat je je altijd al afvraagt omtrent Citroën, of in het algemeen, laat het weten, en wellicht brengt het mij tot ideeën. In ieder geval bedankt voor jullie creativiteit.
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
De nieuwe DS lijn van Troen lijkt me een dankbaar onderwerp. Citroen heeft met de DS echt een heel nieuwe weg ingeslagen. Kopers van andere merken zien citroen nu ook staan. De kopersgroep is zeer zeker verjongd. VOor de DS reeks had citroen eigenlijk niet echt een jonge kopersgroep. De saxo en de zx waren al lang verdwenen. De xsara… tsja, ook al weg en of die nu zo jong waren…
Dus als je iets zoekt over communicatie van een bedrijf met de markt, mwah, dan zou ik het daar in zoeken.