Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Sorteren op type en dan naar bv. pagina 2 gaat bij mij nog altijd niet, er verschijnt dan weer een pagina met vanalles door elkaar. Niet alleen op mijn thuis-pc maar ook op mijn werk.
Op de thuis-pc openen de foto’s van de auto wel maar wordt het pop up venster niet mee vergroot met het formaat van de foto’s. Je moet dus als een gek heen en weer scrollen in een piepklein venstertje, want het vensterformaat kan ik niet aanpassen. Maar dat ligt dus aan mijn eigen instellingen. Heb alleen geen idee welke… Op mijn werk werkt dit wel.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Bug report:
ALs je mijn auto’s bekijkt vanuit het register gaat het goed, maar klikken in het forum onder mijn naam (bij een willekeurige reactie van mij) dan zie ik dat er blijkbaar oude code gebruikt waardoor de URL naar mijn foto niet goed wordt opgebouwd. Deze bug was al gefixed in de register code, maar misschien dat voor dit stukje andere code is gecopy-paste?
Het gaat mis op de URL, waar een plusje mist in de regel code voor de source locatie
ist.src=“http://www.bxclub.nl/clubleden/142 /1.jpg” border=“0”></body>
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Verander de link eens in
Edit; lezen is ook een vak… je had dit zelf al gevonden dus…. ops:
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
CX 20 TRE 1982 Bleu Nuit 60-GP-RS cxall
CX 25 Prestige Turbo 1985 blauw/grijs metalique 62-GP-RS Remco H.
Mehari 2-zitter 1970 Rood AN-46-77 Richard
Mehari 2 places 1970 Rood AN-46-79 engbokho
Xsara Xsara 1.9D 1998 Wit SP-DZ-23 freddyonderstal
Xsara 14i 1998 blauw SP-DZ-28 jan vergeer
zie kentekens, das ook grappig
Xantia 1.9 TD SX 1993 Sable Phenicien(beige) GZ-NS-19 Simpele Ziel
Xantia 1.9 TD SX 1993 Sable Phenicien GZ-NS-19 hogervp
deze twee mensen denken beide dat ze dezelfde auto in bezit hebben
deze ook al
BX 19 Digit (PH-82-BJ) 1985 EPTcR (Bleu Romantique) PH-82-BJ XBXG
BX 19 DIGIT 1986 / PH-82-BJ Citroenbx
erik wijngaarden schreef:
Xantia 1.9 TD SX 1993 Sable Phenicien GZ-NS-19 hogervpdeze twee mensen denken beide dat ze dezelfde auto in bezit hebben
Nico’s xantia is verkocht aan hogervp als ik het goed las
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Dat is geinig, ik wilde dit net ook posten was er gisteren eens in aan het spitten en kwam achter de twee Mehari’ s met vrijwel het zelfde kenteken.
Leuk!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
rocco schreef:erik wijngaarden schreef:
Xantia 1.9 TD SX 1993 Sable Phenicien GZ-NS-19 hogervpdeze twee mensen denken beide dat ze dezelfde auto in bezit hebben
Nico’s xantia is verkocht aan hogervp als ik het goed las
dan moet nico hem nog op niet meer in bezit zetten dus.
er zijn nog maar weinig autos dubben in het register. ik weet in elk geval dat mijn bx er 2x in staat, 1x als ex auto van eastrn en 1x als mijn auto.
Het blijft een probleem om te zoeken op gebruiker, klik ik via een auto naast een post door naar bekijk alle auto’s van deze gebruiker
dan levert de zoekopdracht geen sortering op:
http://www.citroen-forum.nl/car_register.php?slcZoekMethode=Gebruiker®_zoek=erik%20wijngaarden
het resultaat is simpelweg de kale lijst, gesorteerd op invoervolgorde gok ik.
Het blijft ook vreemd dat je onder het profiel van een gebruiker geen auto’s ziet staan of link hebt naar alle auto’s van gebruiker
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:Het blijft een probleem om te zoeken op gebruiker, klik ik via een auto naast een post door naar bekijk alle auto’s van deze gebruiker
dan levert de zoekopdracht geen sortering op:
http://www.citroen-forum.nl/car_register.php?slcZoekMethode=Gebruiker®_zoek=erik%20wijngaarden
het resultaat is simpelweg de kale lijst, gesorteerd op invoervolgorde gok ik.
Bij mij werkt hier alles naar behoren. Je kunt sorteren door op de titels (model, type, bouwjaar, etc) te klikken.
eviltwin schreef:
Het blijft ook vreemd dat je onder het profiel van een gebruiker geen auto’s ziet staan of link hebt naar alle auto’s van gebruiker
Is een mogelijkheid ja. Ik zal er overnadenken!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Ik kan wel sorteren op wat dan ook, maar de link alle auto’s van deze gebruiker doet niks. gewoon een kale ongesorteerde lijst, dit is toch niet de bedoeling?
Ik wil een lijst met als eerste of alleen de auto’s van de betreffende gebruiker.
in de familie
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het verschil zit ‘m in deze url’s;
http://www.citroen-forum.nl/car_register.php?slcZoekMethode=Gebruiker®_zoek=patje74
De ene werkt wel, de ander werkt niet, terwijl ze allebij älle auto’s van deze gebruiker” moeten weergeven. De een krijg je bij het profiel, de ander via het register zelf.
Helaas zet het forum de ene url om in “link”... ook als ik BBcode uitschakel.
Ok hij maakt dus van ® een (R) teken, lijkt me dat je de originele code iets moet aanpassen zodat je niet ®_zoek in hoeft te tikken maar bijv &rgis;_zoek
in de familie
als het goed is doet ie het nu wel!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
erwt schreef:als het goed is doet ie het nu wel!
heel goed
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn auto’s toevoeg?
Ik ga naar profiel, druk dan op de knop auto’s toevoegen. Vul de gegevens van de eerst in. Druk op toevoegen en….......
NIETS. (tenzij ik verkeerd kijk, dan staan er nu zo’n 167 visa’s en xsara’s teveel in het register )
Voordeel is wel dat ik nu mijn kentekens weer uit mijn hoofd ken!