





















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
En als je lid bent van de CCCN,: er stond een uitgebreide how-to in het clubmagazine van februari!
Hevig aan te raden alle leidingen even kritisch na te kijken!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




































Totaal aantal Berichten: 17407
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Oh, dat artikel! Wie had dat ook al weer geschreven?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




































Totaal aantal Berichten: 17407
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Was interessant en leerzaam!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
La Léo schreef:
Hevig aan te raden alle leidingen even kritisch na te kijken!
Absoluut! Als er ééntje gaat, is de kans groot dat de rest ook rot is.
Ik heb ook recent (n.a.v. dat artikel… ) alle slangen onder de motorkap vervangen. Diverse slangen waren behoorlijk verdroogd!
Bij de tank moet ik trouwens nog steeds doen, herinner ik me nu…
Wat een mooi taxatiebedrag trouwens! Ik heb m’n XM ook vorig jaar door André Pisa laten taxeren. Goed bevallen…. Binnenkort moet m’n CX opnieuw, dus wellicht opnieuw naar hem.
En die foto is werkelijk uniek zeg, zeer fraai!





















Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
La Léo schreef:En als je lid bent van de CCCN,: er stond een uitgebreide how-to in het clubmagazine van februari!
Hevig aan te raden alle leidingen even kritisch na te kijken!
Ben bij Doro geweest voor de APK en een verdere algemene check. Hij heeft ook naar de leidingen gekeken, en dat zag er nog prima uit ondanks “nog af fabriek” gemonteerd. Maar ik denk dat het wel belangrijk is om het jaarlijks te checken.






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Inderdaad, fantastische foto! €12.000 is ook niet verkeerd trouwens
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3




Totaal aantal Berichten: 225
Geregistreerd: 08-03-2010
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Leuke fotolocatie!




Totaal aantal Berichten: 225
Geregistreerd: 08-03-2010
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Inmiddels een paar maanden verder en flink veel gereden met de space x; Slowakije, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, België en natuurlijk ritjes in Nederland. Dat ging ook allemaal goed. Tot we soms een nare oliewalm roken. En er heel veel olie bij moest om de paar honderd kilometer.
Onze cx werd een olieboot…
Blijkt dat er iets in de carterventilatieslang was dubbelgeklapt zodat die niet meer kon ventileren…olie zocht toen naar de zwaktse plek en dat bleek de carterpanpakking. Kapot. Damn.
Nu ligt de hele motor eruit en wordt gelijk ook maar de krukaskeering meegenomen…zucht…
Wij stimuleren de economie weer fiks!