Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Ik zag bij de V&D een DVD van Deelder liggen (ik weet de naam v/d DVD even niet)
Enfin op de achterkant staat een CX afgebeeld. Nu vraag ik me af of die CX ook op de DVD zelf staat.
Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
Toevallig gisteren een stukje over die dvd gelezen en er staan stukjes van Jules Deelder met zijn Citroëns op als extra en een Citroën-commercial.
Dus… mocht iemand die stukjes met Citroën digitaal hebben. Ik hou me aanbevolen voor mijn site.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik heb de DVDeelder thuis, was destijds op de site van Citroën NL te bestellen.
Staan een aantal korte fragmenten op dat JD uit zijn CX 25 GTI T2 stapt.
(13-FB-RV) Mooie auto, aubergine met cassis leer erin. Verder heeft ie nog een zwarte GTI T2 (PK-63-LL) die volgde zijn op een duitse brandweerwagen totall loss gereden CX 25 GTI automaat op (TN-06-DF). Alleen de PK-63-LL heeft ie denk ik ergens op geslagen staan want daar zie ik em niet vaak meer in rijden. Laatste keer dat ik em tegenkwam was ie bijrijder in een Golf cabrio.
Alleen de auberginekleurige staat overigens op de DVD.
Ook staat er een commercials op van de C5.
gr. MArtijn
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Tja deelder en zijn CX das echt mooi. Ik heb ooit eens een aflevering gezien milene de la haye p.a.(of hoe je het maar schrijft). Waarin zij persoonlijk assistent was van Deelder, echter dit hield op toen ze in de auto stapten. Zij mocht niet rijden in zijn toen nog Zwarte CX. Terwijl ze dat toch wou doen als persoonlijk ass. Na heel lang zeuren mocht ze een klein stukje rijden op een rustig stuk weg maar verder niet
Peter
Prachtig !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Peteryed schreef:Tja deelder en zijn CX das echt mooi. Ik heb ooit eens een aflevering gezien milene de la haye p.a.(of hoe je het maar schrijft). Waarin zij persoonlijk assistent was van Deelder, echter dit hield op toen ze in de auto stapten. Zij mocht niet rijden in zijn toen nog Zwarte CX. Terwijl ze dat toch wou doen als persoonlijk ass. Na heel lang zeuren mocht ze een klein stukje rijden op een rustig stuk weg maar verder niet
Peter
Is dat ergens op een website te bekijken? lijkt me wel leuk om te zien.
Sowieso alles van Deelder over zijn CX’en is gaaf natuurlijk.
gr. MArtijn
Peteryed schreef:Tja deelder en zijn CX das echt mooi. Ik heb ooit eens een aflevering gezien milene de la haye p.a.(of hoe je het maar schrijft). Waarin zij persoonlijk assistent was van Deelder, echter dit hield op toen ze in de auto stapten. Zij mocht niet rijden in zijn toen nog Zwarte CX.
Ja dat is wel het stomste wat je kan doen met je mooie CX, een domme muts als milene de la haye erin laten rijden
ZX1.4i schreef:Peteryed schreef:Tja deelder en zijn CX das echt mooi. Ik heb ooit eens een aflevering gezien milene de la haye p.a.(of hoe je het maar schrijft). Waarin zij persoonlijk assistent was van Deelder, echter dit hield op toen ze in de auto stapten. Zij mocht niet rijden in zijn toen nog Zwarte CX.
Ja dat is wel het stomste wat je kan doen met je mooie CX, een domme muts als milene de la haye erin laten rijden
Ja dat zou verboden moeten worden!!!
Test