Goedemiddag,
afgelopen week mijn rechter mistlamp aan de voorzijde stuk gereden op een ‘onzichtbaar’ paaltje van zo’n 15 cm hoog.. Hoe vervang je de mistlampjes aan de voorzijde?? Gaat om originele in VTR uit 1997..
Groeten&dank;
even kijken langs de achterzijde ik vermoed dat daar een paar boutjes zijn.
Zal er eens onder gaan liggen en voelen..! Vanmiddag tevergeefs bij Opdam in Valkenburg ZH geweest, zowel online als telefonisch bevestigden ze dat ze er wel eentje hadden liggen; bij aankomst bleek het tegendeel echter het geval..
Iemand misschien toevallig nog een mistlamp rechtsvoor liggen??
Grt
een imitatie kost ca 34euro (tyc) te bekomen bij de betere auto partsverkoper. In be ken ik een goed adres… heb je wsh niet veel aan. Goed kijken dat het links of rechts is voor je besteld. Verwisselingen gebeuren veeel.
Hmm, een imitatie is ook nog wel te betalen dan; Belgie is idd wat ver voor zo’n lampje! Even voor mijn begrip, in de tekst bij het plaatje staat ‘spatlap’, betekent dat (het onderste deel van) de bumper eraf moet om er bij te kunnen??
Dank&groeten;
nee de “kuip” pcv dat voor je wiel hangt. Als denk ik dat deze niet perse losmoet als je een goede dopset met een scharnierpunt hebt.
Dicht bij huis ook niet duur.
http://www.winparts.nl/35/verlichting/mistlamp/mistlamp-orgineel