Totaal aantal Berichten: 96
Geregistreerd: 15-08-2011
- DS 3 1.6 VTi 120pk so chic
Ja netjes, nu nog die OZ velgen eronder en dan is het compleet
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Iwanb schreef:Willibrord schreef:Dat blauwe ding waar Clarckson net in paste. Die linkse is zeker de 2012-versie. Wie koopt zoiets.
Ehhh…nou….ik?!
Dar geloof ik niks van….
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Hij is netjes verlaagd, niet te!
merci, inderdaad dat is net wat ik wou. is nu ongeveer 3cm zal nog wat gaan zakken in de toekomst.
hij rijd echt zalig. ik zou het iedereen aanraden die wat geintresseert is in verlagen echt goede veren.
nu nog de oz velgen in de zomer en het is compleet 3s_.
@Gerjan30
Ziet er netjes uit
Heb je ook nog een foto vanaf de zijkant i.p.v schuin van voren?
DS3 e-HDi | Blue Belle-Ile/Noir Onyx | Pack Perfo | Pack Select My Way Confort | 17” Bellone | 16” Valonga | Eibach Pro-Kit
Totaal aantal Berichten: 357
Geregistreerd: 20-11-2011
- DS 3 E-HDI Airdream
De verlaging is zeer netjes, maar hoe kan een auto met een minder lange veerweg nou comfortabeler rijden? Hoe korter de veer, des te stijver is de veerweg.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nou, dat een kortere veer automatisch ook stijver is hoeft niet zo te zijn. Maar een verlaagde auto heeft ze wel: kortere veren die stugger zijn. Zou je dat namelijk niet doen, dan slaat ie bij iedere drempel zo ver door dat er dingen stuk gaan. Kortom, het verhaal dat een auto die verlaagd wordt beter/comfortabeler zou veren is niet helemaal juist.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 369
Geregistreerd: 09-01-2011
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
beter en comfortabeler isniet zo.
weggedrag verbetert wel.
Als je zag wat voor dunne en kromme veren er onder uit kwamen.
ben echt tevreden met de looks en het weg gedrag. Hij veert echt zachter ik was niet tevreden van de orginele veren het leek alsof de auto op veel te grote velgen reed hij danste vanachter over de weg. Echt goedkoop matriaal.
is het normaal dat de orginele voorvering al krom staat en twee roestplekken te zien zijn? 45OOkm
Had jij ook met de orginele als je op de snelweg ree dat hij niet recht bleef gaan dat hij veel trekt naar recht of lings daar heb ik nu wel lady van met de orginele veren . Hij is al twee keer uitgelijnt
heel recht reed hij niet, maar na het uitlijnen is het wel al beter met de nieuwe veren. maar ik ga maandag terug want hij trekt nog wat naar links. de orginele veren zal ik is een foto van maken en hem hier plaatsen.
Totaal aantal Berichten: 15702
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Gerjan30 schreef:is het normaal dat de orginele voorvering al krom staat en twee roestplekken te zien zijn? 45OOkm
Ja, dat is normaal.
zo krom als een gieter! de standaard veren