Ik heb een vraag over mijn C2 maar omdat die het 2006 model dashboard, tellers en boordcomputer heeft zoals de C3 die al veel langer heeft lijkt het me beter de vraag hier te stellen.
Bij koud weer (denk ik) geeft de wagen een piep vergelijkbaar met de piep die je hoort als de handrem opstaat als je weg probeerd te rijden. Ik zie echter nergens een logotje o.i.d. dat gaat branden. Ik denk dat de piep er mee te maken heeft dat de temperatuur onder 3 graden komt. Bij erg koud weer (sneeuw) is het direct bij het starten en omdat de C2 binnen mag slapen is het bij minder koud weer pas na een kilometertje rijden.
Ik heb geen info display op het dashboard maar enkel een klein klokje omdat ik de fabrieks autoradio niet genomen heb.
mgf.be forum member
Mijn XTR 1.6i-16V Senso (mei 2004) piept zo’n beetje om alles , maar (nog) niet bij lage temperaturen.
alleen de temperatuuraanduiding gaat knipperen onder de drie graden of zoiets, en bij vorst waarschuwt het centrale info-paneel met ‘glad wegdek’.
maar het zou kunnen, doordat je geen info-paneel hebt ivm het ontbreken van de af-fabriek radio, dat er een piepje voor in de plaats komt.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)