Delfts blauw, niet mijn smaak, wel uniek en zeer hollands
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
niet wrappen en het geld in zwarte bellones steken.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Delfts blauw is een gave suggestie. En dan met een dergelijke print o.i.d.:
Holy F.
Is dat om iemand onder hypnose te krijgen?
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Je kan natuurlijk ook allemaal Delfts blauwe DS3-en op je dak kunnen plakken…
Mat zwart dak en dan in mat wit beletteren.
Het schoolbord effect.
Lijkt mij erg stoer!
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Hallo,
Heb jij je dak al opnieuw laten wrappen of spuiten?
Momenteel is er een wedstrijd gaande (zie ander topic) voor ontwerp van dakstickers DS3. vanaf begin maart kun je de ontwerpen waar de winnaar uitgekozen wordt op internet zien. eind maart is de winnaar bekend. misschien zit daar dan wel wat leuks bij.
groeten victor
Hallo Viktor,
Dank voor ‘t meedenken. Heb wel een al een leverancier gevonden die het goed en goedkoop kan doen, maar heb ‘t even in de vriekist gezet. Punt is dat ik naast een eigen bedrijf ook een nieuw bedrijf aan het opzetten ben met twee broers, waarvan er 1 al DS3 rijdt. Gedachte is om alledrie te wrappen (mat oranje, mat zwart en zilver, naar de kleuren in het bedrijfslogo). Ik wacht nu heel even af, vind het zonde om al na een paar maanden opnieuw te moeten wrappen.
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
zet gewoon de hollandse vlag erop met je naam bij. ik ben het zelfde aan het overleggen maar dan de belgische vlag en mijn naam
Wat dacht je van carbon-look.Ik heb zelf een offerte liggen van 270 euro voor dak en spiegels.
Ik heb dit gedaan omdat mijn DS3 problemen heeft met de kleur van het dak(rouge)Hierover zit een witte waas,die na poetsen weer terugkomt.Dit probleem ligt nu via mijn garage bij de importeur.
NeufegliseThierry schreef:Beste mede forumleden,
Door omstandigheden heb ik wat krassen in het dak van mijn auto opgelopen. Heb inmiddels offerte liggen om dak + spiegels te laten wrappen, goedkoper dan spuiten
Zie hieronder voor huidige combi, mijn eerste gedachten gaan uit naar zelfde kleur maar dan mat.
Ik wil jullie uitnodigen om met creatieve gedachten wat betreft kleur en print/motief te komen, mocht ik me uiteindelijk laten inspireren door 1 van jullie in de definitieve keuze, dan ontvang je een bijdrage voor een etentje buiten de deur. Ben benieuwd naar de reacties!
Een witte waas over een rood dak? Hm…rij je regelmatig door de wasstraat? Zo maar een gokje.
De manier om dit op te lossen:
1. Auto wassen (geen wasstraat natuurlijk)
2. Dak kleien
3. Dak polishen (machinaal of met de hand)
4. Een glaze gebruiken om de lak te voeden
5. Een kwalitatief goede wax ter bescherming aanbrengen, en daarmee bedoel ik géén Turtlewax of iets dergelijks.
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Ben benieuwd, lijkt ook verdacht veel op auto in wasstraat wassen.
Bij een rouge carmen dak is dat wel het laatste wat je moet doen. Als ik al zie wat voor krassen je krijgt van op verkeerde manier vogelpoep verwijderen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat in de wasstraat kleine krasjes tezamen tot een witte waas vormen.
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
O ja, kleine toevoeging: dat polishen zoals Iwan voorstelt, wees daar ontzettend voorzichtig mee. Normaliter zou ik het ook op de hierboven voorgestelde wijze doen, maar de laklaag is echt flinter- flinter- en vooruit nog een keer flinterdun.
Mee eens, maar je maakt het verschil met de gebruikte polish icm de pads. In elk geval geen grof geschut als Commandant gebruiken. Gewoon met het handje, een witte pad en een beetje beleid.
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0