Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Ik weet het, het is geen citroen maar ik loop toch tegen een elektronisch probleem aan met mijn motorfiets en wellicht zijn er hier ook handige mensen op het forum.
Ik rijd een Honda fireblade sc50 waar ik Led knipperlichten op heb gebouwd.
Omdat led op een ander voltage werkt past men normaal gesprokem een ander relais toe. Echter bij mijn motorfiets zit dit relais weggewerkt in de achterzijde van mijn tellerunit en daar kan ik dus niets mee. Het gevolg is nu als ik mijn knipperlichten bedien dan knipperen ze zo snel dat het lijkt alsof ze constant branden.
Nu heb ik 2 weerstanden van 6 ohm in beide circuits aangelegd in het kontje van de motor. Vanaf ieder knipperlict lopen er 2 draden die ik door de weerstand heen laat lopen en dan vervolgens op de originele bedrading aansluit.
Nu brand er echter helemaal niets meer, ik zie alleen de hoofdverlichting een klein beetje verzwakken en feller worden. Kan iemand mij wellicht vertellen wat ik fout doe?? Volgens de garage maakte het niet uit waar ik de weerstanden in beide circuits zou aanleggen.
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Dit probleem is inmiddels verholpen via vrienden op facebook dus topic mag dicht!
Grt Danny