verwarming links rechts stuk?
Grootj
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 61

- LN/LNA 1.1 Cannelle
- C5 2.0-16v Exclusive Aut
Gepost: 04 december 2005 05:00 PM

Hallo,

Ik heb het volgende probleem in mijn xm 2.0 break (1992). De verwarming aan de bijrijders kant werkt niet meer. Ik kan draaien aan de knop wat ik wil, maar het wordt niet warmer aan die kant, aan de bestuurderskant werkt alles gewoon. De kachelradiator is vorig jaar nog vervangen aan die kant… Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Groeten,

Joost de Groot

Profiel  

Regino
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 359

- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Gepost: 04 december 2005 10:09 PM
  [ # 1 ]

Re: verwarming links rechts stuk?

Grootj schreef:

Hallo,

Ik heb het volgende probleem in mijn xm 2.0 break (1992). De verwarming aan de bijrijders kant werkt niet meer. Ik kan draaien aan de knop wat ik wil, maar het wordt niet warmer aan die kant, aan de bestuurderskant werkt alles gewoon. De kachelradiator is vorig jaar nog vervangen aan die kant… Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Groeten,

Joost de Groot

Waarschijnlijk is de verwarmingsbuis die de warme/koude lucht naar rechts verplaatst los of niet goed aangesloten op de kachelcircuit.Laat deze nakijken door dezelfde garage die de kachelradiator vervangen heeft.
Suc6 verder.Regino

C5 break ph1.  2004. Zilver. Orga:09599.  Color:EZRC.

v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens

Profiel  

xm_V6
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68

Gepost: 17 december 2005 03:10 AM
  [ # 2 ]

Re: verwarming links rechts stuk?

Grootj schreef:

Hallo,

Groeten,

Joost de Groot

Hangt ervan af. Als je automatische airco hebt kan het aan je thermieken liggen. Je hebt er namelijk twee. 1 onder aan de stuur en 1 onder het handschoenkastje. Moet je even demonteren. Maar het kan ook natuurlijk zijn dat er een lucht toevoer buis is ontkoppeld of dat u radiator is verstopt van de binnenverwarming.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook