Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Mooie VTS 16V! Zag ergens staan dat er maar 4 Saxo-zestienkleppers in de Bitone-uitvoering in Nederland zouden zijn. Heb jij er dan eentje van… zeldzaam! De velgen die je opknapt gaan mooi staan, zeker weten. Ik zou denk ik de donkerder grijze kleur van de ‘onderrand’ nemen. Loopt het mooi in elkaar over, anders heb je drie tinten grijs.
- C1 Shine Airscape ETG
Even een paar plaatjes ter inspiratie…
Ik vind de eerste qua kleur het mooist (ook een vedomd mooie velg trouwens)
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
En als je de Ultra Leggera weet te regelen ook nog eens erg laag qua gewicht. Super Leggerra’s zijn ook niet zwaar en vind je iets meer.
de allerlichtste velg voor de saxo is de 15 inch C5 alu (staal) velg. is alleen niet de mooiste… En ik ga nu zeker geen andere velgen kopen nu ik zo ver ben.
zo staan ze onder een saxo in een andere kleurstelling. Stiekem had ik ook deze kleur willen hebben. maar toen kwam ik de biton 16v tegen. Een zeldzaamheid.
Ik heb vandaag de kleur voor de velgen uitgezocht en de kleur in spuitbus besteld. resultaat volgt later wel als alles erop zit.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
welke velgen zijn het precies? Merk? Afmetingen? hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Ik twijfel namelijk of ik wel zoveel werk in mijn eigen velgen wil steken aangezien ik ze ook echt super mooi vind.
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
het zijn xsara 15"inch lemans velgen origineel vts citroen
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
Klopt. Ik heb ze bij toeval via een medeforummer gekocht. heb er 150 eurie voor betaald. Echt een koopje.
zoeken via marktplaat/ CiFo enz enz.
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
- C1 Shine Airscape ETG
Zijn mooi die velgen van je. Ze hebben wel wat weg van de originele, maar die zijn NIET mooi. De Xsara-velgen ogen agressiever. En dat is mooi!
- C1 Shine Airscape ETG
Een Saxo VTS blijft mooi. Heb er zelf ook eentje gehad, nieuw gekocht in 1998. In de kleur blauw die jij ook mooi vind (blue grand pavois of zoiets…). Was er erg blij mee en zuinig op. Was trouwens geen 1.6 16V maar een 1.6 8V, omdat een 16V boven m’n budget lag. Maar de 8V was ook vlot zat. Wilde toen de Toulouse-velgen die jij no ook hebt, maar die konden ineens niet geleverd worden. Werd toen Autostihl in een BBS-stijl.
Zo. na lang wachten kreeg ik eindelijk de verf op kleur vandaag binnen. Dit is het resultaat vlak na het spuiten:
Morgen maar is kijken hoe het er bij daglicht uit ziet.Als alles goed is kan de blanke lak eroverheen.
Voor nu ben ik zeer tevreden.
vorige bolides:
- C1 Shine Airscape ETG
Wow!
zoals ze in belgie zeggen, Amaaaiiii zenne, zeer skoon!
lijkt mooi en is zelfde kleur als men stalen velgen sample hieronder
kijk echter eerst met een halogeen van 150W plus eens dat alles mooi gedekt is dan kan je de blanke lak spuiten.
Hallo,
Kom je zelf uit de beurt van Winterswijk??
Ik heb ook nog onderdelen liggen van Saxo, Ph 1 en Ph 2
rijd zelf een PH 2
Gr
@db90 nee ik woon er mijlen ver vandaan